    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Date: Wed, 02 Sep 2009 09:46:52 +0200
    <h7fkug$s8i$1@news.task.gda.pl> <1...@z...router>
    <h7fsle$juj$1@news.task.gda.pl> <h7h678$b15$1@inews.gazeta.pl>
    <h7h7ce$q84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <2...@f...googlegroups.com>
    <h7hdm9$5f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <h7jk3r$299$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h7jl36$43f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h7jm8e$5s5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h7jmo6$60e$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h7jsd0$f15$2@nemesis.news.neostrada.pl>

    Papa Smerf wrote:

    > ale ty nie pitol mi o swoim światopoglądzie, bo masz go niźle
    > zagmatwanego, bo niby jak człowiek zmuszany do chodzienia do szkoły do
    > 18stego roku życia i pozbawiony prawa do pracy i jeszcze podlegajacy woli
    > rodziców ma niby wżiąć sprawy w swoje ręce?:O)

    Dziecko drogie. Jak człowiek po 18. zaczyna fikać, to niech fika na własny
    rachunek, i nie pyta, jak ma się usamodzielnić. Niech cegły na budowie nosi,
    a w weekendy wieczorowe studia kończy.

    > ha ha ha pewnie ma sie zarejestrować w okolicznym urzędzie pracy i jak oni
    > mu znajdą robotę za 1500zł brutto (bo nie wiadomo czy coś znajdą, bo mają
    > tylko tszy oferty na kszysz:O)

    Niech rodzice dadzą mieszkanie, urzad pracy znajdzie robotę za 10 000 pln,
    co z tego, że nic nie umiem, NALEŻY MI SIĘ... A samemu roboty poszukać to
    nie łaska?

    > i kupi sobie mieszkanie i zarobi jeszcze na
    > siebie (po drodze zostajac okradzionym między innymi przez tych tak
    > zwanbych dorosłych rodziców, bo oni zaplanowali sobie dożywotnie wakacje
    > na emeryturce:O)

    I kto tu ma zryty światopogląd? Rodzicom z nieba spadło i emerytura im się
    po "dziestu" latach pracy nie nalezy, bo synuś ma wieksze potrzeby?

    > czy może to wzięcie sie do roboty to wysłanie owych rodziców bliżej boga i
    > odziedziczenie "ich" mieszkania?:O)
    Albo przytulnej celi.
    J.