  • 51. Data: 2020-07-05 21:29:00
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: z <...@...pl>

    Zajmij się może rejestrem. Na pedofilii się na pewno nie znasz ;-)

  • 52. Data: 2020-07-05 23:41:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.07.2020 o 21:22, Animka pisze:

    > Dziecko samo się skarżyło u psychologa i jeszcze gdzieś.
    > Teraz raptem są normalną rodziną? To jest  w takim razie patologiczna
    > rodzina. Nie wiem dlaczego nie ulaskawiono kogoś kto zasługuje na
    > ułaskawienie, ale akurat wybrano sobie do ułaskawienia tego typa.

    To jest bardzo intrygująca sprawa. Zauważ, że ta rodzina mieszka razem i
    żadne ułaskawienie im nie było do tego potrzebne. Czy sądzisz, że
    Prezydent RP specjalnie biegał po Polsce i szukał kogoś do ułaskawienia?
    Czy jednak ktoś przygotował wniosek, dopiął wszystko i przekazał
    Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2020-07-06 00:14:46
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila [KK-197.2+KK-197.3.2]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 05.07.2020 o 21:22, Animka pisze:
    [...]
> [...]
    > Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Jak słabo pamiętam skazany miał odbyć wyrok za "same czyny", potem za
    złamanie zakazu kontaktów, a teraz miała być druga sprawa o złamanie
    zakazu kontaktów. IMHO W praktyce o wygląda na "ułaskawienie przed
    wyrokiem" za drugie złamanie zakazu kontaktów.
    [Nie chce mi się odgrzebywać skąd zapamiętałem tą wersje ]

    KK-197 http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
    pstwa-przeciwko-6/63496,Zgwalcenie-art-197.html

    --
    A. Filip

  • 54. Data: 2020-07-06 00:43:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Zauważ, że ta rodzina mieszka razem i
    > żadne ułaskawienie im nie było do tego potrzebne.

    A kto pilnuje zakazu zbliżania? Sami zainteresowani? Dzielnicowy? Kurator?

    Robert

  • 55. Data: 2020-07-06 06:47:02
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Być może ktoś przy tym dłubał, ale czy prezydent jest aż tak
    nierozgarnięty, żeby nie wiedział jak to wybrzmi medialnie?
    Albo ma takich głupich doradców?
    Za takie coś powinien polecieć ten, który to prezydentowi podstawił,
    bo nie sądzę, żeby on czytał wszystko co podpisuje.
    Nie słyszałem, żeby ktoś został choćby upomniany a nawet jest linia
    obrony oparta
    o świadomą decyzję.

  • 56. Data: 2020-07-06 07:35:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2020 o 20:46, z pisze:

    > A skoro DZIAŁA to i pedofila, geja czy innego pederastę da się NAPRAWIĆ
    > o oddać społeczeństwu.

    Chyba cię trochę poniosło.

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2020-07-06 07:40:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gównoburza się z tej sprawy zrobiła. Merytoryki tu akurat "za brosz" nie
    > ma. Zacznijmy od tego, że skoro te dwie dorosłe kobiety nie boją się z
    > nim mieszkać, to jaki sens ma utrzymywanie zakazu w mocy?

    NIe tyle nie boją, a nie bardzo mają wyjście. Od tego zdaje się byl
    fundusz sprawiedliwości, żeby w takich sytuacjach pomagać.

    > Zwłaszcza, ze
    > córka dorosła i raczej trudno byłoby pewnie z nią pedofilię uprawiać.

    Ty to naprawdę starasz się, żeby dowcipy o milicjantach nie traciły na
    aktualności. W zasadzie idąc twoim tropem kary za zabójstwa nie mają
    sensu - przecież drugi raz tej samej ofiary nie zabije;)

    > Dodatkowo - podobno - córka zaprzeczała od samego początku temu.

    Źródło? Skoro nie było innych czynności seksualnych z nieletnią, to sam
    zakaz zbliżania się to pikuś. Wtedy znaczy, że kolo przesiedział za
    niewinność kilka lat!

    > Zastanawiam się, czy to nie była po prostu
    > prowokacja,

    Wyjaśnisz kto kogo sprowokował?

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2020-07-06 07:43:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 06:47, cef pisze:

    > Być może ktoś przy tym dłubał, ale czy prezydent jest aż tak
    > nierozgarnięty, żeby nie wiedział jak to wybrzmi medialnie?
    > Albo ma takich głupich doradców?

    Dali to podpisał. Nie wiem co cię dziwi;) Ja wiem, że prezydent sam
    wszystkiego nie czyta tylko ma od tego ludzi. Takich mu wybrano, takich ma.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-07-06 08:19:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 07:35, Shrek pisze:
    > Chyba cię trochę poniosło.

    Mnie?

    Dzisiaj w radiu usłyszałem jak Czarzasty twierdził że wszyscy jesteśmy
    równi, wszyscy mają prawo do małżeństwa, wszyscy mają prawo do adopcji.

    Tylko KURWA MAĆ. Dlaczego małe dziecko nie ma prawa do taty i mamy.

    Że niby ja tu jestem popierdolony?

  • 60. Data: 2020-07-06 09:03:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 07:43, Shrek pisze:

    > Dali to podpisał. Nie wiem co cię dziwi;) Ja wiem, że prezydent sam
    > wszystkiego nie czyta tylko ma od tego ludzi. Takich mu wybrano, takich ma.

    To, że dali i podpisał mnie nie dziwi.
    To, że ma doradców jakich ma, to też wiem.
    Ale żeby ani grama wyczucia?