eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMagdalena Ogórek pozywa dyrektora POLIN Dariusza Stołe za znieważenie › Re: Magdalena Ogórek pozywa dyrektora POLIN Dariusza Stołe za znieważenie
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Magdalena Ogórek pozywa dyrektora POLIN Dariusza Stołe za znieważenie
    Date: Tue, 20 Mar 2018 19:16:48 +0100 (CET)

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    wDLESxM?hl=pl&ned=pl_pl

    > Po co wklejasz tu bełkot tępej głupiej blondyny?

    Bo _złożyła_ pozew seksisto? Odważnie podasz swoje dane osobowe by
    pokazać swoje prawne jaja, że TY się nie boisz procesu o zniesławienie?
    Ja ci się zechce to jutro podepniesz oświadczenie "zbrodniczo pozwanego"
    lub jego prawnika.

    Dopóki się mówi że się złoży pozew to na podstawie wieloletniej praktyki
    sprawa jest dla grupy p.s.polityka, bo w większości są to "strachy na Lachy"
    i medialne manewry w ramach public relations. Jak się mówi że się
    _złożyło_ pozew (czas przeszły dokonany) to sprawa staje się na temat
    tej grupy MSZ.

    Ciąganie latami po sądach może być karą samą w sobie, nieprawdaż?
    Jakoś nie obstawiam że ten pozew zostanie uwalony bez kilku lat
    procesów i apelacji.

    --
    A. Filip