  • 1. Data: 2008-09-03 08:06:35
    Temat: Łucznictwo
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    witam.
    moglby mi ktos poradzic- znajomy (obcokarajowiec) sie mnie spytal -
    jak wyglada (wg. polskiego prawa) lucznictwo? tj, nie chodzi mi o
    myslistwo (to jest, ztcw, zabronione), ale o strzelanie rekraacyjne?
    sa ku temu jakies przepisy (np. odleglosc od miejsc zamieszkanych,
    maksymalna sila luku etc)?

    pozdrawiam
    szymon

  • 2. Data: 2008-09-03 08:40:40
    Temat: Re: Łucznictwo
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Szymon von Ulezalka napisał(a) :
> [...]
    > myslistwo (to jest, ztcw, zabronione), ale o strzelanie rekraacyjne?
    > sa ku temu jakies przepisy (np. odleglosc od miejsc zamieszkanych,

    Może szybciej będzie poszukać na forach militarystycznych,
    survivalowych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2008-09-03 08:42:55
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g9lij1$4ol$3@news.onet.pl...

    > Może szybciej będzie poszukać na forach militarystycznych,
    > survivalowych.

    Albo w Polskim Związku Łuczniczym
    http://www.archery.pl/

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2008-09-03 15:23:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon von Ulezalka pisze:
> [...]
    > myslistwo (to jest, ztcw, zabronione), ale o strzelanie rekraacyjne?
    > sa ku temu jakies przepisy (np. odleglosc od miejsc zamieszkanych,

    O ile nie jest to kusza, to możesz strzelać gdzie chcesz, jak chcesz i
    czym chcesz - pod warunkiem, że nie będziesz powodować szkód ani
    zagrożenia (czyli dokładnie tak samo jak w przypadku urządzeń
    pneumatycznych nie będących bronią lub rzucania kamieniami).

  • 5. Data: 2008-09-03 18:24:00
    Temat: Re: Lucznictwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    Luk mozesz posiadac i uzywac na ogólnych zasadach, czyli w sposób nie
    powodujacy zagrozenia osób postronnych.