  • 1. Data: 2008-09-03 07:07:28
    Temat: wariat z parkingu
    Od: "ACN" <a...@a...com>

    Na naszym osiedlowym parkingu pewien pan regularnie spuszcza powietrze z kół
    zaparkowanych tam aut. Czy jest to wykroczenie? Gość został rozpoznany przez
    jednego z sąsiadów - mieszka obok, znamy adres. Czy można wymóc na policji /
    straży miejskiej ukaranie tego człeczka? Czy tradycyjnie będzie to "niska"
    lub żadna szkodliwość czynu bo przecież spuszczenie powietrza nie uszkadza
    samochodu ...

  • 2. Data: 2008-09-03 07:25:34
    Temat: Re: wariat z parkingu
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "ACN" <a...@a...com> wrote in message

    > Czy tradycyjnie będzie to "niska" lub żadna szkodliwość czynu bo przecież
    > spuszczenie powietrza nie uszkadza samochodu ...

    Ale jazda ze spuszczonym powietrzem (jeśli tego nie zauważysz) może łatwo
    doporowadzić do zagrożenia życia lub zdrowia.

    A.

  • 3. Data: 2008-09-03 07:45:26
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "ACN" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tradycyjnie będzie to "niska" lub żadna szkodliwość czynu bo przecież
    > spuszczenie powietrza nie uszkadza samochodu ...

    Może na początek wystarczy poprosić dzielnicowego i złożyć mu wizytę?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2008-09-03 08:38:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Gruby Jendrek napisał(a) :
    > "ACN" <a...@a...com> wrote in message

    > Ale jazda ze spuszczonym powietrzem (jeśli tego nie zauważysz) może łatwo
    > doporowadzić do zagrożenia życia lub zdrowia.

    Nie może doprowadzić, bo nie wolno odjechać ze spuszczonym
    powietrzem. Zgodnie z PoRD kierowca ma obowiązek sprawdzić przed
    jazdą stan techniczny samochodu. Choćby tylko zatrzymał się przed
    kioskiem i wysiadł po papierosy. Tak, wiem, to teoria :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 5. Data: 2008-09-03 09:24:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Użytkownik "ACN" <a...@a...com> napisał
    >Czy jest to wykroczenie?

    Tak. Złośliwe niepokojenie. Patrz kodeks wykroczeń, w rozdz. wykr. przeciw
    osobie.
    Najlepiej na Policję lub SM.

  • 6. Data: 2008-09-03 09:47:49
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie może doprowadzić, bo nie wolno odjechać ze spuszczonym powietrzem.
    > Zgodnie z PoRD kierowca ma obowiązek sprawdzić przed jazdą stan techniczny
    > samochodu.

    Jak ktoś mu przetnie przewód od hamulców to też ma sprawdzać? ;)

    A.

  • 7. Data: 2008-09-03 11:21:13
    Od: gacek <g...@w...pl>

    nie wiem pytam: wezwac pomoc drogowa, kazac sobie napompowac kola i
    wystapic o pokrycie kosztow naprawy (przez sad)?

    gacek

  • 8. Data: 2008-09-03 11:52:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał
    > nie wiem pytam: wezwac pomoc drogowa, kazac sobie napompowac kola i
    > wystapic o pokrycie kosztow naprawy (przez sad)?

    To jest myśl. Czas realizacji circa 18 miesięcy :P. Najpierwsz trzeba
    wyłożyć koszty pomocy potem sądowe. I tak przy każdym spuszczeniu
    powietrza???...

  • 9. Data: 2008-09-03 16:16:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> napisał

    > To jest myśl. Czas realizacji circa 18 miesięcy :P. Najpierwsz
    > trzeba wyłożyć koszty pomocy potem sądowe. I tak przy każdym
    > spuszczeniu powietrza???...

    Bardzo wychowawcze. Jak pajac za swój wybryk zapłaci kilka setek to
    więcej tego nie zrobi.

  • 10. Data: 2008-09-03 16:52:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    9...@m...aster.pl
    użytkownik *ACN* napisał(a):

> [...]
    > tradycyjnie będzie to "niska" lub żadna szkodliwość czynu bo przecież
    > spuszczenie powietrza nie uszkadza samochodu ...

    informacyjnie połamać mu obie łapy (w ratowaniu własnego mienia gdyby ktoś
    miał wątpliwości)

    --
    Big Jack
    //////