  • 1. Data: 2008-09-02 20:20:32
    Temat: Kupiłem wadliwy produkt jakie mam prawa?
    Od: manfred <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie zakupiłem poprzez sklep online telewizor. Po otwarciu
    pudełka i podłączeniu go okazało się że ma zepsuty LCD wada fabryczna
    produktu. Czy mogę oddać sprzedawcy wadliwy towar od zakupu nie minęło
    nawet 2 dni. czy muszę wzywać serwis?. Mam wrażenie że sprzedający
    wiedział o wadzie a mimo to sprzedał mi wadliwy towar. za pomoc
    serdeczne dzięki.

  • 2. Data: 2008-09-12 20:44:33
    Temat: Re: Kupiłem wadliwy produkt jakie mam prawa?
    Od: w...@g...com

    On 2 Wrz, 22:20, manfred <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nawet 2 dni. czy muszę wzywać serwis?. Mam wrażenie że sprzedający
    > wiedział o wadzie a mimo to sprzedał mi wadliwy towar. za pomoc

    Masz 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyn.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=31
    Lenistwo w czasach Google - bezcenne.