  • 1. Data: 2006-05-22 19:59:36
    Temat: Lotto- 1000 kuponow?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Co sie dzieje jesli ktos zechce wyslac powiedzmy 1000 kuponow w jednej
    kolekturze, obojetnie jakiej gry?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-05-22 20:02:32
    Temat: Re: Lotto- 1000 kuponow?
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Co sie dzieje jesli ktos zechce wyslac powiedzmy 1000 kuponow w jednej
    > kolekturze, obojetnie jakiej gry?

    No chyba siedzi i wysyła. Nie rozumiem problemu. Szczegóły są pewnie opisane
    w regulaminie każdej z gier, ale jeśli to jest jakieś anonimowe ( jak
    totolotek ) to w czym problem ?

  • 3. Data: 2006-05-22 20:30:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    czy aby napewno totolotek jest anonimowy?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-05-22 20:48:59
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > czy aby napewno totolotek jest anonimowy?

    Nie wiem czy napewno, ale wydaje mi się, że tak. Wygrywa ten kto ma kupon, a
    nie ten kto losował. Nie wiadomo kto losował.

    Czyżbym się mylił ?

    A po za tym to był tylko przykład i nadal nie rozumiem Twojego problemu z
    1000 kuponów. Jaja sobie robisz ?

  • 5. Data: 2006-05-22 20:59:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie robie sobie jaj.
    Z 1000 kuponow to tez nie bardzo dalem przyklad , ale powiedzmy 5000
    kuponow.
    Kupujac powiedzmy monety bulionowe w NBP transakcje ktore przekraczaja kwote
    ok 5000zl (dokladnie nie pamietam) podlegaja rejestracji czyli trzeba sie
    wylegitymowac.
    No a toto?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2006-05-22 21:05:56
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kupujac powiedzmy monety bulionowe w NBP transakcje ktore przekraczaja
    > kwote ok 5000zl (dokladnie nie pamietam) podlegaja rejestracji czyli

    Wydaj mi się, że z racji tego, że "Toto" nie rejestruje grających i nie wie
    kto ma ile kuponów ( tylko czeka na tego kto przyjdzie z wygranym ) nie może
    również stawiać w tej kwestii żadnych ograniczeń. Możesz sobie kupić miliard
    kuponów - tak mi się wydaje.

  • 7. Data: 2006-05-23 06:42:45
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

> [...]
    > nie może również stawiać w tej kwestii żadnych ograniczeń. Możesz sobie
    > kupić miliard kuponów - tak mi się wydaje.

    inna sprawa bedzie zyczliwosc reszty kolejki :P

  • 8. Data: 2006-05-23 09:28:08
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Jacek23 wrote:
    > Co sie dzieje jesli ktos zechce wyslac powiedzmy 1000 kuponow w jednej
    > kolekturze, obojetnie jakiej gry?

    Co się dzieje? Płacisz za 1000 kuponów, odbierasz kwitki i wychodzisz.

    Skomplikowanie? ;->

  • 9. Data: 2006-05-23 09:30:06
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Jacek23 wrote:

    > Kupujac powiedzmy monety bulionowe w NBP transakcje ktore przekraczaja kwote
    > ok 5000zl (dokladnie nie pamietam) podlegaja rejestracji czyli trzeba sie
    > wylegitymowac.

    Zakup towaru to zakup towaru. Rejestracji podlegają transakcje bankowe.
    A i kwota jest nieco wyższa.