  • 21. Data: 2005-02-08 07:37:50
    Temat: Re: Lista Widsteina
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:cu7dr4$n2l$1@news.onet.pl...
    > Co na to prawnicy.
    > Wczoraj bawiac sie internetem przypadkowo trafilem na opublikowana liste
    > Wildstejna.
    > Z ciekawosci poszukalem mojego nazwiska i imienia okazalo sie ze jest.
    > Ja osobiscie wiem ze to nie moze dotyczyc mnie gdyz w swoim zyciu nie
    > widzialem na oczy zadnego SBeka.
    > Ludzi o takim nazwisku i imieniu moze byc w Polsce dosc duzo, ale co o
    > mnie
    > pomysla moi znajomi lub sasiedzi. Kto jest odpowiedzialny za takie
    > pomowienia, komu powinienem wytoczyc proces, [...]

    Za to, że ktoś się tak samo nazywa?
    Byłby to pierwszy taki proces w historii świata. :)

  • 22. Data: 2005-02-08 12:26:26
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 2/7/2005 11:57 AM, arek wrote:

    > Użytkownik "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> napisał

    > Liczylem na wypowiedz jakiegos prawnika.

    Arku, podobny problem masz, gdy rozważysz kwestię wpisu w ksiązce
    telefonicznej, kwestie wydania dowodu osobistego na identyczne jak Twoje
    personalia (ktoś może wziąć kredyt na Twoje imię i nazwisko), ktoś może
    posłużyć się Twoimi presonaliami zawierając umowę lub podpisując artykuł
    w gazecie, który np. nie odzwierciedla Twoich poglądów. Czy jest to
    podstawa do powodztwa lub oskarżenia?

    Zgłos sie do IPN, by Ci dali kwit, że jesteś cool. I nie mów, że nie
    widziałeś nigdy SB-ka, bo widziałeś ich wielu, tylko nie wiedziałeś, że
    to "oni".

    Kilka znanych mi osób powiedziało ostatnio, że będzie ubiegać się o
    status osoby pokrzywdzonej w zw. z tytułową publikacją. Nazwiska maja
    dość popspolite - więc odpowiedź, skąd wiedzą, że chodzi o nie nasuwa
    się sama.

    Osoba, która nie ma nic za uszami po prostu ryknie śmiechem - a jak była
    represjonowana to pewnie już dawno zainteresowała się, kto na nią kablował.

    Prawdopodobieństwo, że ktoś miał teczkę i nic o tym nie wie nie jest duże.

    Pzdr: Catbert

  • 23. Data: 2005-02-08 12:41:33
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    > Za to, że ktoś się tak samo nazywa?
    > Byłby to pierwszy taki proces w historii świata. :)

    ale, w takim wypadku powinien powództwo przeciwko swoim rodzicom wytoczyć, a
    nie przeciwko IPN :-)))

    pzdr

    marek

  • 24. Data: 2005-02-08 13:48:37
    Od: "arek" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał

> [...]
    kablował.

    > Prawdopodobieństwo, że ktoś miał teczkę i nic o tym nie wie nie jest duże.

    Wlasnie , co to znaczy represjonowana?
    Ja na przyklad po dluzszym prywatnym pobycie w Anglii i powrocie do kraju
    zauwazylem
    zainteresowanie cicho-ciemnymi moja osoba.
    Ze mna nie kontaktowal sie nikt ale pytali o mnie mojego dyrektora.
    Byc moze zalozyli mi teczke jako potencjalnemu szpiegowi angielskiemu ale ja
    osobiscie
    o tym nic nie wiem .
    Czy w takiej sytuacji ja "bylem represjonowany" jesli nic o tym nie
    wiedzialem?
    Czy moje nazwisko mogloby sie w zwiazku z tym znalezc na liscie IPN jako
    represjonowany? Chyba bylaby to bzdura ?

  • 25. Data: 2005-02-08 15:30:54
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "arek" <a...@a...pl> napisał:

    > Wlasnie , co to znaczy represjonowana?

    Tutaj znajdziesz definicję prawną:
    http://www.kp.pis.org.pl/inicjatywy/ustawa-07.htm

    > Ja na przyklad po dluzszym prywatnym pobycie w Anglii i
    > powrocie do kraju zauwazylem zainteresowanie cicho-ciemnymi
    > moja osoba.

    Ja też, bo sporo podróżuję. Pod domem stoi czarna Wołga z siedzącym za
    kółkiem facetem w prochowcu i naciągniętym kapeluszu. ;-)

    > Ze mna nie kontaktowal sie nikt ale pytali o mnie mojego dyrektora.

    Przedstawili się kim są i skąd ci ONI?

    > Byc moze zalozyli mi teczke jako potencjalnemu szpiegowi angielskiemu
    > ale ja osobiscie o tym nic nie wiem .

    Było to po roku 1989, prawda? W takiej sytuacji niczego się nie dowiesz.

    > Czy w takiej sytuacji ja "bylem represjonowany" jesli nic o tym nie
    > wiedzialem?

    Żartujesz, prawda?

    > Czy moje nazwisko mogloby sie w zwiazku z tym znalezc na liscie
    > IPN jako represjonowany? Chyba bylaby to bzdura ?

    Rzekłbym niezły żart a nie bzdura.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Bezrobocie pilnie poszukiwane!" - Alex D. B.