  • 1. Data: 2005-02-07 10:37:24
    Temat: Lojalka? NDA? Gdzie szukac wzoru.
    Od: Tomasz Stiller <t...@t...pl>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Poszukuje wzoru polskiego odpowiednika umowy NDA
    (Non-Disclosure Agreement). Jak cos takiego powinno
    wygladac? Prawde mowiac jestem w temacie zielony
    i zupelnie niewiem od czego zaczac.

    Z powazaniem
    Tomasz Stiller

  • 2. Data: 2005-02-07 14:31:54
    Temat: Re: Lojalka? NDA? Gdzie szukac wzoru.
    Od: Artur "Shiva" Włodarczyk <s...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" wrote:

    > wygladac? Prawde mowiac jestem w temacie zielony
    > i zupelnie niewiem od czego zaczac.

    Od nauki korzystania z googli. http://www.wszystko.tk

    shi

  • 3. Data: 2005-02-07 23:01:36
    Od: Tomasz Stiller <t...@t...pl>

    > Od nauki korzystania z googli. http://www.wszystko.tk

    Dzieki, to juz przerabialem - jakies 5 lat temu. Ciekawi mnie
    tylko, czy sam sprawdzales, czy tez juz wszystkim odpowiadasz
    w ten sposob. Nie chcesz pomodz, nie pomagaj - ale chociaz nie
    przeszkadzaj.

    Tomek

  • 4. Data: 2005-02-08 14:51:59
    Od: ris <r...@g...pl>

    Tomasz Stiller napisał(a):

> [...]
    > tylko, czy sam sprawdzales, czy tez juz wszystkim odpowiadasz
    > w ten sposob. Nie chcesz pomodz, nie pomagaj - ale chociaz nie

    Popieram w 100% zbyt duża wiedza na odpowiedź więc niech siedzi cicho :)

    pozdrawiam r.