  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lista Widsteina
    Date: Tue, 8 Feb 2005 16:30:54 +0100

    Użytkownik "arek" <a...@a...pl> napisał:

    > Wlasnie , co to znaczy represjonowana?

    Tutaj znajdziesz definicję prawną:
    http://www.kp.pis.org.pl/inicjatywy/ustawa-07.htm

    > Ja na przyklad po dluzszym prywatnym pobycie w Anglii i
    > powrocie do kraju zauwazylem zainteresowanie cicho-ciemnymi
    > moja osoba.

    Ja też, bo sporo podróżuję. Pod domem stoi czarna Wołga z siedzącym za
    kółkiem facetem w prochowcu i naciągniętym kapeluszu. ;-)

    > Ze mna nie kontaktowal sie nikt ale pytali o mnie mojego dyrektora.

    Przedstawili się kim są i skąd ci ONI?

    > Byc moze zalozyli mi teczke jako potencjalnemu szpiegowi angielskiemu
    > ale ja osobiscie o tym nic nie wiem .

    Było to po roku 1989, prawda? W takiej sytuacji niczego się nie dowiesz.

    > Czy w takiej sytuacji ja "bylem represjonowany" jesli nic o tym nie
    > wiedzialem?

    Żartujesz, prawda?

    > Czy moje nazwisko mogloby sie w zwiazku z tym znalezc na liscie
    > IPN jako represjonowany? Chyba bylaby to bzdura ?

    Rzekłbym niezły żart a nie bzdura.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Bezrobocie pilnie poszukiwane!" - Alex D. B.