  • 1. Data: 2005-02-07 09:52:26
    Temat: Lista Widsteina
    Od: "arek" <a...@a...pl>

    Co na to prawnicy.
    Wczoraj bawiac sie internetem przypadkowo trafilem na opublikowana liste
    Wildstejna.
    Z ciekawosci poszukalem mojego nazwiska i imienia okazalo sie ze jest.
    Ja osobiscie wiem ze to nie moze dotyczyc mnie gdyz w swoim zyciu nie
    widzialem na oczy zadnego SBeka.
    Ludzi o takim nazwisku i imieniu moze byc w Polsce dosc duzo, ale co o mnie
    pomysla moi znajomi lub sasiedzi. Kto jest odpowiedzialny za takie
    pomowienia, komu powinienem wytoczyc proces, czy macie moze jakies inne
    propozycje?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2005-02-07 09:58:44
    Temat: Re: Lista Widsteina
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > pomysla moi znajomi lub sasiedzi. Kto jest odpowiedzialny za takie
    Jakie pomówienia? Że jesteś na kiście? Przecież piszesz że to Ciebie nie
    dotyczy.

    >komu powinienem wytoczyc proces,
    o co?
    Ps. Równie dobrze możesz wytoczyć proces TP SA, że jesteś w książce
    telefonicznej (tam to choiaż przybliżony adres jest... :)

    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-07 10:38:01
    Od: "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl>

> [...]
    > pomysla moi znajomi lub sasiedzi. Kto jest odpowiedzialny za takie
    > pomowienia, komu powinienem wytoczyc proces, czy macie moze jakies inne

    Jest nazywalbys sie Osama bin Laden to skarzyłbys cały swiat za to,
    ze Twoje nazwisko zna kazdy i jestes uwazany za najwieksze zło?

  • 4. Data: 2005-02-07 10:55:40
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

> [...]
    > pomysla moi znajomi lub sasiedzi. Kto jest odpowiedzialny za takie
    > pomowienia, komu powinienem wytoczyc proces, czy macie moze jakies inne

    Nazywam się Andrzej Pęczak. Czy mogę wytoczyć procesy mediom za te wszystkie
    nieprawdziwe pomówienia pod moim adresem ?
    A.P.

  • 5. Data: 2005-02-07 10:57:28
    Od: "arek" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> napisał

    > Jest nazywalbys sie Osama bin Laden to skarzyłbys cały swiat za to,
    > ze Twoje nazwisko zna kazdy i jestes uwazany za najwieksze zło?

    Liczylem na wypowiedz jakiegos prawnika.

  • 6. Data: 2005-02-07 11:04:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    arek napisał(a):

    > Liczylem na wypowiedz jakiegos prawnika.

    Za darmo? Naiwny jestes, poteznie ;P

    j.

  • 7. Data: 2005-02-07 11:13:06
    Od: "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl>

    > Liczylem na wypowiedz jakiegos prawnika.

    Zanim zaczniesz szukac prawnika zastanow sie czy problemu nie da sie samemu
    rozwiazac, a ten problem mozna rozwiazac myslac logicznie.

  • 8. Data: 2005-02-07 11:20:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik XAndrew a...@w...pl ...

    > Nazywam się Andrzej Pęczak. Czy mogę wytoczyć procesy mediom za te
    > wszystkie nieprawdziwe pomówienia pod moim adresem ?

    pewnie ze mozesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 9. Data: 2005-02-07 11:23:08
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Budzik wrote:

    > pewnie ze mozesz...

    i znowu kasza podrozeje
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 10. Data: 2005-02-07 11:31:58
    Od: "arek" <a...@a...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@p...pl> napisał

    > i znowu kasza podrozeje

    Widze ze dyskusja idzie w dobrym kierunku.