eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Mon, 29 Jan 2007 22:50:31 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <eplq76$8dt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b39ca$45bdf8be$539046be$402@news.chello.pl>
    <epl14e$1tv$1@news.interia.pl>
    <44c79$45be0dbd$539046be$4273@news.chello.pl>
    <eplh6b$p9o$1@inews.gazeta.pl>
    <bf265$45be52d1$539046be$17441@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: drs6.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170107430 8637 83.24.204.6 (29 Jan 2007 21:50:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jan 2007 21:50:30 +0000 (UTC)
    X-User: me_super
    In-Reply-To: <bf265$45be52d1$539046be$17441@news.chello.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:442956
    [ ukryj nagłówki ]

    Jerzy napisał(a):
    >> To jest nadinterpretacja. Kopia i świstek papieru nie są biletami, a w
    >> razie problemów kierowca będzie musiał pokryć straty ze swojej kieszeni.
    >>
    > --------------------------------
    > Jakie mógłby mieć problemy? Zostały wręczone mu kopie 4 biletów - co jest
    > dowodem, że pieniądze zostały zapłacone-a to jest chyba najważniejsze-poza
    > tym nikt inny nie miał biletów na te miejsca a autobus był pełny-siostra z
    > dziećmi miała wsiąść dopiero 60 km od Warszawy. Dostał też oryginał
    > pokwitowania przyjęcia reklamacji na poczcie. Wybacz.

    Nie mam co wybaczać. Reklamacja to tylko nic nie znaczący świstek a
    kopia biletu jest tylko kopią a nie biletem. Do przejazdu upoważnia
    bilet a nie jego kopia. Tak samo do przejazdu pociągiem upoważnia bilet
    a nie kopia itp. to jest po prostu świadomość istnienia prawa oraz
    przestrzegania go. Popełniłeś (lub kto inny) błąd nie dostarczając
    biletu na czas i to wszystko, nie szukaj winnych dookoła siebie.


    > Czy to jest normalne?

    Jeśli jest to pytanie do mnie, to nie wiem; nie znam regulaminu PKS.

    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1