  • Data: 2007-01-29 21:50:31
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy napisał(a):

    > --------------------------------
    > Jakie mógłby mieć problemy? Zostały wręczone mu kopie 4 biletów - co jest
    > dowodem, że pieniądze zostały zapłacone-a to jest chyba najważniejsze-poza
    > tym nikt inny nie miał biletów na te miejsca a autobus był pełny-siostra z
    > dziećmi miała wsiąść dopiero 60 km od Warszawy. Dostał też oryginał
    > pokwitowania przyjęcia reklamacji na poczcie. Wybacz.

    Nie mam co wybaczać. Reklamacja to tylko nic nie znaczący świstek a
    kopia biletu jest tylko kopią a nie biletem. Do przejazdu upoważnia
    bilet a nie jego kopia. Tak samo do przejazdu pociągiem upoważnia bilet
    a nie kopia itp. to jest po prostu świadomość istnienia prawa oraz
    przestrzegania go. Popełniłeś (lub kto inny) błąd nie dostarczając
    biletu na czas i to wszystko, nie szukaj winnych dookoła siebie.

    > Czy to jest normalne?

    Jeśli jest to pytanie do mnie, to nie wiem; nie znam regulaminu PKS.

    --
    Filip.