  • 101. Data: 2012-04-18 10:20:43
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > A dlaczego z przyłącza abonenckiego tego "uczciwego" obywatela były
    > dokonywane czyny zabronione?

    A kto mowi, ze były? Ja mowie o obywatelu chronionym przed NIEUCZCIWOSCIA
    policjantow. To, ze ktos nosi mundur policjanta, nie czyni z niego
    automatycznie uczciwego czlowieka. Powiedzial bym wrecz odwrotnie.
    Naduzywanie wladzy u policjantow zdaje mi sie byc norma. Bo czuja sie
    nietykalni.
    Sam osobiscie mialem z takim przypadkiem do czynienia, kiedy moj syn zostal
    pobity i okradziony przez mlodociany gang, ktoremu szefowal syn policjanta.
    Ale to juz jest zupelnie nie zwiazane z tematem.
    Nie mowie o sytuacji, kiedy sa dokonywane czyny zabronione.
    Mowie o sytuacji, kiedy ja jestem uczciwy, a tu wpada policja, i mi
    rekwiruje sprzet komputerowy, i go nie oddaje na przyklad przez rok.
    A dlaczego rekwiruje? A kto ich tam wie? Moze zlosliwy sasiad napisal
    falszywy donos? A noze syn komendanta potrzebowal wiecej pamieci do swojego
    komputera?

  • 102. Data: 2012-04-18 10:21:13
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > A niby jak ma określać? Ekspertyza zajmuje tyle, ile zajmuje.
    >
    > Możesz się ewentualnie skarżyć w Strassburgu na opieszałość.

    Tak tylko pytalem.

  • 103. Data: 2012-04-18 10:32:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 10:20, Ajgor pisze:

    > Mowie o sytuacji, kiedy ja jestem uczciwy, a tu wpada policja, i mi
    > rekwiruje sprzet komputerowy, i go nie oddaje na przyklad przez rok.

    Cóż, jeśli prowadzone jest śledztwo w sprawie, to dowodów nie mogą
    wypuścić z ręki. Ekspertyza trwa, śledztwo trwa - i zanim sprawa trafi
    na wokandę może minąć dużo więcej jak rok. A dowody muszą być cały czas
    zabezpieczone.

    Nie da się tego rozwiązać - chyba żeby istniały polisy ubezpieczeniowe
    obejmujące ubezpieczenie od "zajęcia przez organa" z możliwością
    wystąpienia żądaniem regresowym do funkcjonariuszy w razie ich
    ewidentnych błędów/nadużyć lub do np. złośliwego donosiciela.

    > A dlaczego rekwiruje? A kto ich tam wie? Moze zlosliwy sasiad napisal
    > falszywy donos? A noze syn komendanta potrzebowal wiecej pamieci do
    > swojego komputera?

    Troszeczkę popadasz w paranoję.

  • 104. Data: 2012-04-18 10:35:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zbynek Ltd. napisa?(a):

    > A od kiedy ponosi się odpowiedzialność za niezabronione czyny?

    Ok, uściślę więc, że miałem na myśli odpowiedzialność cywilnoprawna
    wynikająca z niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązku
    zabezpieczenia łącza dostępowego wynikającą z umowy zawartej z
    operatorem telekomunikacyjnym dostarczającym przyłącze.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 105. Data: 2012-04-18 10:40:19
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > wystąpienia żądaniem regresowym do funkcjonariuszy w razie ich
    > ewidentnych błędów/nadużyć lub do np. złośliwego donosiciela.

    No dobra. Niech bedzie, ze pomylili mieszkania :) To chyba nie paranoja.

  • 106. Data: 2012-04-18 10:45:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 10:40, Ajgor pisze:

    > No dobra. Niech bedzie, ze pomylili mieszkania :) To chyba nie paranoja.

    W takiej sytuacji wyjaśnienie pomyłki nie powinno zająć więcej jak
    tydzień, a po jej wyjaśnieniu sprzęt powinien wrócić od razu.

  • 107. Data: 2012-04-18 14:22:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 10:18, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Odpowiedzią jest wirtualizacja całego komputera - u siebie masz tylko
    > terminal, który z "chmury" dostaje wirtualny pulpit.
    >
    > Albo inna opcja - dostawca internetu operujący też przestrzeń dyskową u
    > siebie.

    Czyli mam jechać na drugi koniec kraju ba tam jest dostawca
    który coś takiego proponuje ? Bez sensu, trzeba myśleć i robić
    backapy danych, a czy do chmury, zewnętrznego dysku czy
    optycznych krążków to już zależy od tego co kto woli.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2012-04-18 14:34:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 14:22, RadoslawF pisze:

    > Czyli mam jechać na drugi koniec kraju ba tam jest dostawca
    > który coś takiego proponuje ? Bez sensu, trzeba myśleć i robić

    Wiesz, mnie to wisi - jak chcesz, to możesz sobie pakiety IP przesyłać
    kurierem ;)

    Ale możliwość techniczna jest i może akurat lokalny dostawca internetu
    coś takiego oferuje. Albo może zaoferuje, jak mu się to podpowie.

    > backapy danych, a czy do chmury, zewnętrznego dysku czy
    > optycznych krążków to już zależy od tego co kto woli.

    Jasna sprawa.

  • 109. Data: 2012-04-18 15:13:52
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

> [...]
    > backapy danych, a czy do chmury, zewnętrznego dysku czy
    > optycznych krążków to już zależy od tego co kto woli.

    Teraz takie rzeczy sie chyba telefonicznie załatwia :)
    A ja caly czas przypominam o nagrywarkach Blu-ray. Od czasu, jak sam sobie
    taka kupilem,
    na DVD nawet patrzec nie chce.

  • 110. Data: 2012-04-18 15:36:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > O, a skąd wiesz jaką kto ma konkretnie umowę?

    Prawda, tego nie wiem. Trzeba by konkretną umowę rozpatrzyć.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"