  • 21. Data: 2004-08-15 20:09:01
    Temat: Re: Limit zakupow
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 21:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Drwal:

    > Wnioskuje o uzywanie tinyurl.com :)

    Nie, jestem przeciwny temu wynalazkowi. Tutaj niestety wyszedł problem przez
    nieciekawe zachowanie KNode na kropkach. Zazwyczaj takich problemów nie
    mam.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2004-08-15 20:20:17
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Ale nikt tam nie powie,
    > ze mozna kupic tylko 2 zgrzewki na osobe :-)

    Ale gdyby tak zrobiono - tzn. wystawiono jasną i wyraźną ofertę towaru
    z ceną i zastrzeżeniem że max. kupić można 2 zgrzewki na raz to wg
    mnie będzie to normalna i dopuszczalna oferta mieszcząca się w
    ramach kodeksu cywilnego i swobody kontraktowania

    Wtedy albo można taką ofertę przyjąć i zadowolić się dwoma
    zgrzewkami albo próbować składać własną "kontrofertę" (tej jednak
    druga strona nie ma obowiązku przyjąć)

    Jeśli więc ów hipermarket z początku wątku wystawia wyraźną ofertę z
    zaznaczeniem, że sprzedaje max. ileś tam towaru na raz to IMHO ma
    do tego prawo.
    Inna sprawa czy jest to mądra decyzja z punktu widzenia
    mikroekonomii - ale to już hipermarket sam sobie ocenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2004-08-16 08:37:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

    > Chcialem sie spytac, moze ktos wie,
    > ostatnio natrafilem na limit sprzedazy cukru
    > 3 kg na osobe.
    > Czy sklepy moga prowadzic takie limity?

    Brawo!!!!
    3,5 miesiąca w Unii i już człowiek ma problemy jak za socjalizmu

  • 24. Data: 2004-08-16 10:56:41
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Tristan Alder napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 21:00 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Drwal:

    > Nie, jestem przeciwny temu wynalazkowi.

    Hm... a to dziwne. Ja osobiscie nie widze zadnych przeciwskazan. Link
    jest wystarczajaco dlugo zywotny w tinyurl.com... Ale to moze temat na
    inna grupe, bo tu raczej informatycy nie siedza ;)
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl