  • 1. Data: 2004-08-14 18:34:24
    Temat: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    Witam
    jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
    monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
    przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
    naprawach przyslugiwal mi nowy monitor).kupilam komputer 100 km
    od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
    zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo
    pilne a malo czasu prosze o rady
    z gory dziekuje za jakiekolwiek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-14 18:57:02
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "asiulka1980" <a...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl

> [...]
    > monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
    > przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3

    Podstawą wymiany sprzętu jest *karta gwarancyjna*
    i wpisy dotyczące napraw w niej dokonane. Skoro
    nie masz karty gwarancyjnej to nie masz podstaw
    do jakichkolwiek roszczeń.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z

  • 3. Data: 2004-08-15 00:15:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl>, asiulka1980 wrote:
> [...]
    > od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
    > zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo

    Chyba jedynie do producenta. A na przyszłość warto wiedzieć, że o
    ile jesteś konsumentem a sprzedawca to przedsiębiorca (czyli na ogół
    typowy układ) to możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową (a nie
    gwarancji) i wtedy np. koszty dostarczenia pokrywa sprzedawaca.

    --
    Marcin