  • 11. Data: 2004-08-15 12:21:35
    Temat: Re: Limit zakupow
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 15 Aug 2004 13:18:44 +0200, "juras" <p...@g...pl>
    wrote:

    >Pewno ze moga ,wprowadzono dodatkowy limit po 10 deko drozdzy na kupujacego
    >juras

    Zartujesz?!? Gdzie jest tak dobrze?

    Klapuch

  • 12. Data: 2004-08-15 13:29:08
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jaki post?

    Podalem przeciez message id.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 13. Data: 2004-08-15 13:37:11
    Od: Tasman <p...@o...pl>

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał(a):
    > Chcialem sie spytac, moze ktos wie,
    > ostatnio natrafilem na limit sprzedazy cukru
    > 3 kg na osobe.
    > Czy sklepy moga prowadzic takie limity?
    >
    > pozdrawiam
    > Klapuch
    ej no może ktoś rozwiąże ten problem, bo jest on naprawdę ciekawy ....
    wszyscy tak się chętnie wypowiadają, ale jakoś nikt nie powiedział
    jeszcze nic sensownego, no co jest z Wami, przeciez Was stać na
    odpowiedź, a takie sytuacje w supermarketahc trafiają się częst,
    przykładem jest Leclerc w Radomiu, tu także czasem wprowadzają takie
    limity, chociaż nie wiem, czy mają prawo, przecież towar jest wystawiony
    i jak ktośma pieniądze, to możę kupić ile chce prawda ? kilogram,
    zgrzewkę a nawet cały towar, który jest na magazynie, jak im zabraknie,
    to niech sobie sprowadzą i zarobią więcej, chyba o to chodzi prawda ? my
    kupujemy, oni sprzedają i zarabiają, to zachowanie z limitami jest dość
    paradoksalne ...

  • 14. Data: 2004-08-15 13:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Drwal wrote:

    > Podalem przeciez message id.

    A po ludzku tematu wątku podać nie potrafisz?

  • 15. Data: 2004-08-15 13:54:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

    > Carefour (czy jak sie on tam pisze)
    > w Katowicach - Dąbrówce.

    E, za daleko ;)

    > Wczoraj byl limit 3 kg na cukier,
    > wczesniej pan przede mna sie klocil, bo kupil
    > 2 zgrzewki jakiejs oranzady (chyba 12 butelek),
    > a "mozna bylo" tylko 6 sztuk itp.

    I co? Wygrał?

    > zreszta dosyc czesto sie z tym spotykam w tutejszych spuermarketach.

    Czy Śląsk nadal tkwi w roku 1981? ;)

  • 16. Data: 2004-08-15 14:45:15
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A po ludzku tematu wątku podać nie potrafisz?

    Sorki, myslalem ze odszyfrowanie id nie sprawi ci problemu, bedzie
    rzecza naturalna :)

    To byl topic zalozony przeze mnie, zatytulowany "Dziwna argumentacja
    sprzedawcy". Rozchodzilo sie w nim o sprzedaz alkoholu pelnoletnim ale
    bez dowodu. Dostalem tam odpowiedz:

    "Hmm.... przecież sklep to nie szpital gdzie muszą pacjenta, chorego
    przyjąć. Sprzedawca nie ma ochoty obsłużyć danego delikwenta i tyle.
    Inna sprawa że /porządny/ klient do takiego sklepu już nie wróci."

  • 17. Data: 2004-08-15 15:03:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 15:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > A po ludzku tematu wątku podać nie potrafisz?

    Po ludzku to się słonko podaje MSG-ID, bo ono jednoznacznie definiuje list i
    można sobie poszukać czytnikiem, a jak wygasło, to np. wygulać w archiwum:

    Połącz sobie te dwie linijki w jedną:
    http://groups.google.com/groups?q=msgid
    %3Cfqncap3syavz%2...@e...com%3E&ic=1

    A podawanie tematu jest właśnie średnio ludzkie, bo źle się gugla, mała
    prezycja jasności wskazania.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 18. Data: 2004-08-15 15:06:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 15:54 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Czy Śląsk nadal tkwi w roku 1981? ;)

    Nie sądzę, przecież wielkie targowiska o których wspomina Kłapuch, przylazły
    z Francji i innych dzikich państw wyzysku kapitalistycznego.

  • 19. Data: 2004-08-15 15:44:39
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 15 Aug 2004 15:54:32 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >I co? Wygrał?
    Wygral, nawet za pierwszym podjesciem.
    Powiedzial kasjerce, zeby nie "zawracala dupy i kasowala".
    Pomoglo od razu :-)

    >Czy Śląsk nadal tkwi w roku 1981? ;)
    Z tego co tu sie dzieje to nawet wczesniej...

    Klapuch

  • 20. Data: 2004-08-15 19:00:19
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Tristan Alder napisał(a):