  • 1. Data: 2004-08-14 20:48:01
    Temat: Samochod z Ukrainy
    Od: "Nocny" <palmaUSUN TO@medianet.pl>

    Witam wszystkich :)

    Mam następujacy problem:
    Znajomy z Ukrainy przyjechal wlasnym samochodem do mnie po czym pojechal
    dalej (zarabiac). Mowil, ze wroci w pazdzierniku lub listopadzie i
    powiedzial, ze moge uzywac jego samochodu do swoich potrzeb. Zostawil mi
    dowod rejestracyjny i nieaktualne ubezpieczenie OC (graniczne).

    Pytanie!
    Czy po oplaceniu OC mogę jezdzic jego samochodem, (rej. ukrainska) czy nie?

    Nocna Mara

  • 2. Data: 2004-08-15 06:13:44
    Temat: Re: Samochod z Ukrainy
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2004 22:48:01 +0200, "Nocny" <palmaUSUN TO@medianet.pl>
    wrote:

    [...]

    > Czy po oplaceniu OC mogę jezdzic jego samochodem, (rej. ukrainska) czy nie?

    Polecam: http://www.motofakty.pl/porady/

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.