  • 41. Data: 2009-06-07 18:36:37
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: m...@o...pl

    > A poza wszystkim, jestem pewnie że te mp3 są wpisane
    > do celnej bazy wspólnotowej.

    Jako ciekawostka
    http://www.iplawandbusiness-digital.com/iplawandbusi
    ness/200701/?pg=41

  • 42. Data: 2009-06-07 19:02:06
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    m...@o...pl pisze:

    > Piszę o tzw. piśmie ugodowym. Pozwu jeszcze nie otrzymałem. Swoją drogą, długo
    > jeszcze będę musiał czekać na pozew? Jestem strasznie ciekaw co oni tam
    > wymyślili... Choć na podstawie postanowienia otrzymanego z sądu wynika, że ich
    > żądania były identyczne z tymi zastałymi w "pisemku".

    Jesli dostałeś z sądu postanowienie, to było to, jak rozumiem udzielenie
    zabezpieczenia tymczasowego. Wnioskujący o zabezpieczenie ma teraz dwa
    tygodnie na złożenie pozwu, czyli mniej więcej trzy, cztery tygodnie po
    postanowieniu powinieneś otrzymać odpis pozwu.

    > Mogę to sprawdzić udając się do sądu?

    Możesz, ale nie musisz. I tak przyjdzie do Ciebie pozew. Ale oczywiście
    możesz iść do sekretariatu i się dowiedzieć

    > Cóż, orientowałem się w tym temacie. Biegły zażyczył sobie 7 tys. zł netto za
    > oświadczenie czy urządzenie podpada pod ów patent, czy też nie. Masakra. :|

    Tzn Ty szukałeś biegłych? Bez sensu. Opinia pozasądowa nic dla sądu nie
    znaczy. Sąd powoła biegłego w procesie. (jak nie powoła to nic nie
    zostanie udowodnione)

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 43. Data: 2009-06-07 19:03:04
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    m...@o...pl pisze:

    > Jako ciekawostka
    > http://www.iplawandbusiness-digital.com/iplawandbusi
    ness/200701/?pg=41

    Ale co w tym dziwnego? Ze sie reklamują? Przecież to normalne.

  • 44. Data: 2009-06-07 19:04:09
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Roman Rumpel pisze:

    ness/200701/?pg=41

    > Ale co w tym dziwnego? Ze sie reklamują? Przecież to normalne.

    Sorry, dopiero teraz zobaczyłem smaczek ;)

  • 45. Data: 2009-06-07 22:07:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Roman Rumpel napisal:
    > Sorry, dopiero teraz zobaczyłem smaczek ;)

    No :) a tak mi wmawiales teorie spiskowa.
    No i na czyim stanelo :)

    To jest AUTENTYCZNIE robota dla CBA. Przynajmniej
    raz beda uzyteczni faktycznie, a nie tylko politycznie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek Pietraszek

  • 46. Data: 2009-06-08 08:18:05
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Jacek_P pisze:

    > No :) a tak mi wmawiales teorie spiskowa.
    > No i na czyim stanelo :)
    >
    > To jest AUTENTYCZNIE robota dla CBA. Przynajmniej
    > raz beda uzyteczni faktycznie, a nie tylko politycznie.

    Eee tam, opinia blogera to nie żaden dowód., Po prostu są skuteczni. Co
    przy okazji pokazuje szanse sukcesu przy zawiadamianiu organów ścigania
    o rzekomym przestępstwie. Zobacz po czyjej stronie stoją organa ścigania
    w tej sprawie w Niemczech. Top nie CBA trzeba by zawiadamiać a CIA zapewne.

  • 47. Data: 2009-06-08 09:27:23
    Od: "Mic" <m...@o...pl>

> [...]
    > w tej sprawie w Niemczech. Top nie CBA trzeba by zawiadamiać a CIA zapewne.

    Nie wnikałem w prawo unijne, ale z tego co pisał PatPol na forum BigChina, prawo
    EU nie zabrania patentowania algorytmów. Prawo polskie - tak. I to jest
    podstawowa różnica. Pytanie teraz, które prawo stoi wyżej, polskie czy europejskie.

    Po za tym tutaj kwestia rozbija się o poziom na którym odbywa się wychwytywanie.
    Zamierzam wystąpić do UC o oświadczenie, na jakiej podstawie wyłapują te towary.
    Innymi słowy, czy PatPol dostarczył jakieś oświadczenie, że można korelować
    patent 167 271 z każdym urządzeniem które posiada w nazwie MP3 - bo z patentu to
    nie wynika jednoznacznie - a tutaj trzeba brać pod uwagę Art. 33 PWP IMHO.

  • 48. Data: 2009-06-08 21:15:42
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mic napisal:
> [...]
    > podstawowa różnica. Pytanie teraz, które prawo stoi wyżej, polskie czy europejskie.

    PATPOL moim zdaniem wciska kit. Akurat tu Buzek stanal im koscia w gardle,
    gdy zorganizowal skuteczna akcje blokowanie w PE pomyslu Brukseli
    dotyczacego patentowania algorytmow i software'u.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 49. Data: 2009-06-10 15:45:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Jun 2009, Jacek_P wrote:

    > Szczegolnie ciekawe jest to, ze sprawa PRZESZLA
    > przez UP. Z uwagi na fakt, ze DRASTYCZNIE to narusza
    > obowiazujace prawo

    Jak sobie przypominam, że "przeszły" takie kwiatki jak:
    - zarejestrowanie wynalazku koła (w Australii bodaj)
    - zarejestrowanie opisanej i rozpowszechnionej w milionach egzemplarzy
    biblii konstrukcji "koła w kole"
    ...to miewam wątpliwości kto i po to w tych UP pracuje (nie tylko
    w .pl jak widać).

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2009-06-10 17:16:36
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Jak sobie przypominam, że "przeszły" takie kwiatki jak:
    > - zarejestrowanie wynalazku koła (w Australii bodaj)

    To akurat jest przykład nieadekwatny. W Australii jest czysty system
    rejestracyjny, a nie badawczy tak jak w Polsce. Tam udzielają patentu na
    wszystko co zgłosisz, gorzej potem z egzekucją praw.

    U nas czystym systemem rejestracyjnym objęte są wzory przemysłowe. Jakie
    to rodzi nadużycia, to dłuższa opowieść.

    > - zarejestrowanie opisanej i rozpowszechnionej w milionach egzemplarzy
    > biblii konstrukcji "koła w kole"

    Tej historii nie znam ( znaczy patentu, księgę Ezechiela znam)

    > ....to miewam wątpliwości kto i po to w tych UP pracuje (nie tylko
    > w .pl jak widać).

    No właśnie wszystko zależy od systemu