  • 1. Data: 2009-06-03 06:19:46
    Temat: Klub sportowy - zaległość
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    mam następujący problem - jestem (a w zasadzie byłem, bo właśnie zakończyłem
    karierę) zawodnikiem klubu sportowego, miałem na ten sezon kontrakt (finanse
    "miesięczne" - tutaj klub sprawował się bez zarzutu). Przyslugiwał mi również
    bonus za utrzymanie się w lidze w której startowaliśmy. Zasady wyliczenia tego
    bonusu są ściśle określone w "regulaminie rozgrywek" - to taki dokument, który
    podpisaliśmy my zawodnicy, oraz v-ce prezes zarządu. Kopii/ksera tego
    dokumentu nie posiadam.

    Na dzień dzisiejszy zarząd nie chce nam wypłacić bonusów (bo oni nigdy nie
    wierzyli, że damy radę się utrzymać w lidze), a konkretnie - zawodnikom,
    którzy zostają na przyszły rok chce wypłacić jakiś ochłap, a mnie, jako
    kończącemu karierę "tera nie, ale się dowiaduj". Proszę o poradę, co mogę
    jeszcze zrobić zanim udam się do prawnika. Jakieś "wezwanie przedsądowe" czy
    coś w ten deseń wchodzi w grę?

    PS Uprzejmie proszę o powstrzymanie się od komentarzy dot. tego, dlaczego nie
    mam tego bonusu na papierze. Każdy kto zna realia amatorskiego sportu w Polsce
    będzie wiedział o co chodzi...