  • Data: 2004-03-26 12:34:09
    Temat: Re: Legalnosc Shareware
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drwal wrote:

    > PesTYcyD 25 marca 2004, 16:08:06, szrajbnął:

    > No oczywiscie. Bosz podwaza w ogole sens istnienia jakichkolwiek
    > programow typu TC.

    ie podewazam sensu istnienia, a jedynie nie widze DLA SIEBIE sensu
    stosowania.
    Pod windows bardzo rzadko pakuje, a jak juz pakuje to dziwnie
    nie odczuwam brakow commanderow.

    brak commandera sklonil mine jednak do utrzymywania lepszego porzadku
    w dokumentach. Odkad mam porzadek problemu nie ma.

    > A twoje pakowanie i skroty klawiszowe to nie czyste okienka :)

    No... nie wiem..

    mam np program pakujacy - on przy instalacji "tak sie zainstalowal",
    ze po klinknieciu w ikonke pliku rozwija sie menu z opcja
    "dodaj do archiwum" no to oddaje .. wyskakuje okienko z nazwa nowego...

    naprawde nie widze problemu..

    A skroty to do czego ?

    Mam aplikacje zanstalowane i dokumenty..
    jak potrzebuje cos z dokumentem zrobic to sie aplikacja z nim skokjarzona
    sama uruchamia..., chyba ze drugim rzyciskiem myszy... to siemenu rozwija..
    A przeciez jakos trzeba wskazac ten plik... no mozna z klawiatury ..tylko po
    co ?

    Boguslaw