  • Data: 2004-03-27 22:11:40
    Temat: Re: Legalnosc Shareware
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c43ko2$rcr$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > CodeBoy wrote:

    > Dokad nie padnie mi dysk NIGDY mi sie system nie wysypal, a mam pod opieka
    > paredziesiat komputerow... i zelazna zasade...
    > Windows MUSI WIEDZIEC co mu kto kasuje ZERO KOMMNDEROW.
    > Jak sie cos w systemie sypie, to dziwnym trafem okazuje sie, ze uzytkownik
    > kommanderami cos kasuje i pakuje...
    > Raz widzialem jak kolega ladnie skasowal sobie katalog systemowy.
    > zatwierdzil kasowanie (tak na wszystkie) zanim dotarlo do niego co robi..

    Tak Windows jest tak genialny ze jak Commanderem chcesz skasowac to wywala
    ze nie wolno
    ale jak wejdziesz w ustawienia profilami i pokazesz profil do skasowania to
    skasuje nawet profil , na którym jest zalogowany
    sprawdzone, Genialene nieprawdaz ?

    PS. Musi Wiedziec , fajnie to brzmi
    czyli Twoj komputer mysli, kurde jak ten czas leci, ja myslalem ze one tylko
    licza :)

    --
    Zdzisław Landowski vel CodeBoy
    Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston