  • Data: 2004-03-27 07:53:19
    Temat: Re: Legalnosc Shareware
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c417g9$srj$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > ie podewazam sensu istnienia, a jedynie nie widze DLA SIEBIE sensu
    > stosowania.
    > Pod windows bardzo rzadko pakuje, a jak juz pakuje to dziwnie
    > nie odczuwam brakow commanderow.
    >
    > brak commandera sklonil mine jednak do utrzymywania lepszego porzadku
    > w dokumentach. Odkad mam porzadek problemu nie ma.

    Widze ze tutaj sie dyskusja rozrosla
    pokaze jeden przyklad gdzie zaden Windows sobie nie radzi

    Kopiujemy system z dysku C na dysk D (lub cokolwiek innego gdzie jest plik
    systemowy, otwarty, zabezpieczony, skanowany antywirusem, etc)
    Windows wywali ze nie moze przekopiowac pliku i wywali reszte kopiowania,
    czyli kopiujemy np 1h 20000 plikow i po 15000 sie wywala zycze szczescia w
    znalezieniu tych 5000 :)

    WC ma takie cos jak pomin, co bardzo ulatwia zycie, dziwne ze Gates jeszcze
    na to nie wpadl, ale jest jeszcze tyle wersji windowsa przed nim :)

    wyszlo ze WC kosztuje 70zl wiec najprawdopodobniej kupimy 10 kopi , a
    napewno najbardziej potrzebujacym :)
    dzieki za pomoc.

    --
    Zdzisław Landowski vel CodeBoy