  • 11. Data: 2006-04-13 12:58:45
    Temat: Re: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: "Col-gates-of-hell-sinki" <k...@y...com>

    "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message
    news:1l2pu5b076hek$.1nycm3e6yfpc.dlg@40tude.net...
    | Przeczytałem pewien komentarz na Onecie pod tą informacją
    | (http://wiadomosci.onet.pl/1306091,11,1,0,120,686,it
    em.html) i z początku
    | myślałem iż to jakiś wygłup. Okazuje się że jednak nie.
    |
    | Zatem zamiast płacić za nielegalny zabieg około 2000 zł, za sumarycznie
    | podobną kwotę już od 1 lipca bieżącego roku będzie to można całkowicie
    | legalnie uczynić w państwowej klinice i pod opieką lekarza u naszych
    | sąsiadów zza morza.

    I duza szansa, ze bedzie to polski lekarz - katolik !
    ( duzo na tace daje, bo go troche gryzie..... dobry katolik, pewnie sie nawroci ;-)

    | Więcej na ten temat tutaj:
    |
    | http://www.thelocal.se/article.php?ID=2444&date=2005
    1107

    | Ciekawe czy faktycznie nasze media raczą o tym szerzej poinformować, czy
    | też będzie to wielka tajemnica "lobby ginekologicznego" ? ;-)
    |
    | --
    | Jan K. jest przykładnym obywatelem. Przegrał powierzone mu pieniądze na
    | giełdzie, a przecież mógł w kasynie.

    Nawiazujac do poprzedniego zwarcia.

    Wybiorcze masz te swoje pragnienie obrony swegho kraju przed aberracjami
    Jakiejs tam sie sprzeciwiles, ale juz lewatywny umysl nie pojmuje
    ze to wszystko jest jeden koszyk...
    Koszerny koszyk

    kol

  • 12. Data: 2006-04-13 13:18:12
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    em.html) i z początku

    > I duza szansa, ze bedzie to polski lekarz - katolik !
    > ( duzo na tace daje, bo go troche gryzie..... dobry katolik, pewnie sie nawroci ;-)

    A wcale bym się nie zdziwił, wszak polscy lekarze ostatnio szukają pracy w
    normalnych krajach.

  • 13. Data: 2006-04-13 14:33:13
    Od: "Col-gates-of-hell-sinki" <k...@y...com>

> [...]
    | >|

    | A wcale bym się nie zdziwił, wszak polscy lekarze ostatnio szukają pracy w
    | normalnych krajach.

    Bo szedzcy mezczyzni zaczynaja uciekac z tego - bo skad moglebys wiedziec -
    normalnego kraju rzadzonego przez nawiedzony babsztyle typu Sroda i seneson

    Kols

  • 14. Data: 2006-04-13 14:52:13
    Od: "Col-gates-of-hell-sinki" <k...@y...com>

    "Col-gates-of-hell-sinki" <k...@y...com> wrote in message

    | "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message
    | | >|

    ;-)
    | |

    | Bo szedzcy mezczyzni zaczynaja uciekac z tego - bo skad moglebys wiedziec -
    | normalnego kraju rzadzonego przez nawiedzony babsztyle typu Sroda i seneson
    |
    | Kols

    Zreszta, cuz ja mam tam pisac..

    Eystarczy wspomniec Pana Glowniem ;-)

    Kol

  • 15. Data: 2006-04-13 14:57:31
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Grzegorz Z. napisał(a):

    > Zwłaszcza ktoś kto z trudem porusza oczami i robi pod siebie "może to
    > zrobić sam". Gratuluję trafności spostrzeżenia.

    jasne, znam 2 takie przypadki, że ludzie wyszli ze stanu roślinek i są
    całkiem zdrowi i co w takim przypadku? ale to tylko pytanie retoryczne,
    główne pytanie jest inne:

    DLACZEGO ZROBIŁEŚ CROSSPOSTA RÓWNIEŻ NA GRUPĘ PL.SOC.RELIGIA ???????

    W ten sposób zaśmiecisz całkowicie tę grupę, bo takich bredni jakie
    wypisują na pl.cos.religia nie da się czytać. Błagam, ludzie, nie róbcie
    tego więcej

  • 16. Data: 2006-04-13 15:03:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza ktoś kto z trudem porusza oczami i robi pod siebie "może to
    > zrobić sam". Gratuluję trafności spostrzeżenia.

    Bo tak łatwo zabierac głos teoretycznie w dyskusji, a tak trudno sie wczuc w
    sytuacje innych.
    Ja współczuje, bo WIEM co przeżywałes.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2006-04-13 15:50:16
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]

    Bo widzisz, jak ktoś ma IQ poniżej 40 to nie wie, że czasem sił nie ma i
    zrobić tego samemu nie można, ale na to trzeba mieć przynajmniej IQ 80
    plus inteligencję emocjonalną chociaz w zarodku, a tak...

    Pzdr
    Paweł

  • 18. Data: 2006-04-13 15:57:52
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

> [...]
    > zrobić tego samemu nie można, ale na to trzeba mieć przynajmniej IQ 80
    > plus inteligencję emocjonalną chociaz w zarodku, a tak...

    Do ciekawych wniosków też można dojść zastanawiając się nad tym, że
    beznadziejnie chore czy okaleczone psy albo koty mogą ze strony ludzi
    liczyć na więcej miłosierdzia w umieraniu niż inni - tak samo cierpiący pod
    wpływem bólu - ludzie.

  • 19. Data: 2006-04-14 04:36:43
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > beznadziejnie chore czy okaleczone psy albo koty mogą ze strony ludzi
    > liczyć na więcej miłosierdzia w umieraniu niż inni - tak samo

    Nad tym to ja już się nawet nie zastanawiam, żeby ciężkich słów nie
    używać... wiesz, koty, pieski i żółwiki - którym niewątpliwie nasza
    pomoc się należy - przymili się to, po ręce poliże, nie zwrzeszczy jak
    żona, nie śmierdzi jak chory (chory jest cięższy od psa i wiele wysiłku
    trzeba włożyć, żeby go umyć, a psa do wanny i po krzyku, sam wyskoczy).
    To już część społeczeństwa kotów nie lubi (bo fałszywe i własnymi
    drogami chadzają - może na tej samej zasadzie co niektórzy obesrańcy
    samodzielnie myślących wolą do różnych grup religijnych prośbą i groźbą
    nakłaniać, szczególniej potępieniem wiecznym, coby sami nie myśleli),
    inni znowóż koty uwielbiają, szkalując psy za ich miłość i wierność...
    twierdząc, że to bezumstwo jest i służalstwo... lepiej przecież
    utrzymywać schronisko dla kotów niż odpalić fundusz pomocy ubogim a
    chętnym do nauki... cóż, liberalny świat i pogodzić się z tym trzeba,
    nawet ze skretynieniem... chociaż z drugiej strony jak się ciągle będzie
    głupszemu ustępować to ten świat cały czas będzie szwankował...

    Pzdr
    Paweł

  • 20. Data: 2006-04-23 17:53:20
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    http://www.womenonwaves.org/set-1020.191-pl.html hmm :(

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: cmykuss