    From: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Date: Fri, 14 Apr 2006 06:36:43 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1mjwieibi89nc.crwme2o2f6ge.dlg@40tude.net...

    > Do ciekawych wniosków też można dojść zastanawiając się nad tym, że
    > beznadziejnie chore czy okaleczone psy albo koty mogą ze strony ludzi
    > liczyć na więcej miłosierdzia w umieraniu niż inni - tak samo
    cierpiący pod
    > wpływem bólu - ludzie.

    Nad tym to ja już się nawet nie zastanawiam, żeby ciężkich słów nie
    używać... wiesz, koty, pieski i żółwiki - którym niewątpliwie nasza
    pomoc się należy - przymili się to, po ręce poliże, nie zwrzeszczy jak
    żona, nie śmierdzi jak chory (chory jest cięższy od psa i wiele wysiłku
    trzeba włożyć, żeby go umyć, a psa do wanny i po krzyku, sam wyskoczy).
    To już część społeczeństwa kotów nie lubi (bo fałszywe i własnymi
    drogami chadzają - może na tej samej zasadzie co niektórzy obesrańcy
    samodzielnie myślących wolą do różnych grup religijnych prośbą i groźbą
    nakłaniać, szczególniej potępieniem wiecznym, coby sami nie myśleli),
    inni znowóż koty uwielbiają, szkalując psy za ich miłość i wierność...
    twierdząc, że to bezumstwo jest i służalstwo... lepiej przecież
    utrzymywać schronisko dla kotów niż odpalić fundusz pomocy ubogim a
    chętnym do nauki... cóż, liberalny świat i pogodzić się z tym trzeba,
    nawet ze skretynieniem... chociaż z drugiej strony jak się ciągle będzie
    głupszemu ustępować to ten świat cały czas będzie szwankował...

    Pzdr
    Paweł