    From: "Col-gates-of-hell-sinki" <k...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Date: Thu, 13 Apr 2006 15:58:45 +0300

    "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message
    news:1l2pu5b076hek$.1nycm3e6yfpc.dlg@40tude.net...
    | Przeczytałem pewien komentarz na Onecie pod tą informacją
    | (http://wiadomosci.onet.pl/1306091,11,1,0,120,686,it
    em.html) i z początku
    | myślałem iż to jakiś wygłup. Okazuje się że jednak nie.
    |
    | Zatem zamiast płacić za nielegalny zabieg około 2000 zł, za sumarycznie
    | podobną kwotę już od 1 lipca bieżącego roku będzie to można całkowicie
    | legalnie uczynić w państwowej klinice i pod opieką lekarza u naszych
    | sąsiadów zza morza.

    I duza szansa, ze bedzie to polski lekarz - katolik !
    ( duzo na tace daje, bo go troche gryzie..... dobry katolik, pewnie sie nawroci ;-)

    | Więcej na ten temat tutaj:
    |
    | http://www.thelocal.se/article.php?ID=2444&date=2005
    1107

    | Ciekawe czy faktycznie nasze media raczą o tym szerzej poinformować, czy
    | też będzie to wielka tajemnica "lobby ginekologicznego" ? ;-)
    |
    | --
    | Jan K. jest przykładnym obywatelem. Przegrał powierzone mu pieniądze na
    | giełdzie, a przecież mógł w kasynie.

    Nawiazujac do poprzedniego zwarcia.

    Wybiorcze masz te swoje pragnienie obrony swegho kraju przed aberracjami
    Jakiejs tam sie sprzeciwiles, ale juz lewatywny umysl nie pojmuje
    ze to wszystko jest jeden koszyk...
    Koszerny koszyk

    kol