    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Date: Thu, 13 Apr 2006 16:57:31 +0200

    Grzegorz Z. napisał(a):

    > Zwłaszcza ktoś kto z trudem porusza oczami i robi pod siebie "może to
    > zrobić sam". Gratuluję trafności spostrzeżenia.

    jasne, znam 2 takie przypadki, że ludzie wyszli ze stanu roślinek i są
    całkiem zdrowi i co w takim przypadku? ale to tylko pytanie retoryczne,
    główne pytanie jest inne:

    DLACZEGO ZROBIŁEŚ CROSSPOSTA RÓWNIEŻ NA GRUPĘ PL.SOC.RELIGIA ???????

    W ten sposób zaśmiecisz całkowicie tę grupę, bo takich bredni jakie
    wypisują na pl.cos.religia nie da się czytać. Błagam, ludzie, nie róbcie
    tego więcej