  • 1. Data: 2013-07-21 09:31:41
    Temat: Ledwo znaleźli trupa, a już wiedzą że to samobójstwo.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Kilka słów by zobrazować o co chodzi.

    W poniedziałek 8 lipca w krośnickicm CETS-ie odbyło się zebranie
    wiejskie zainicjowane przez radną Małgorzatę Powszek w sprawie planów
    gminy Krośnice dotyczących wybudowania przed Policami instalacji
    przetwarzania odpadów komunalnych.

    Spotkanie prowadziła radna Małgorzata Powszek. - Celem tego zebrania
    jest poinformowanie Państwa o wybudowania spalarni śmieci pomiędzy
    Krośnicami a Policami. Po sesji 26 czerwca radni dowiedzieli się o tym
    zamierzeniu od władz gminy. Zainicjowałam to dzisiejsze spotkanie,
    ponieważ nie spodobało mi się to, że o tak ważnej inwestycji nie są
    informowani mieszkańcy - mówiła Małgorzata Powszek, informując
    krośniczan, że firma Vacat Energia w porozumieniu z gminą planuje
    wybudować przed Policami regionalną instalację do przetwarzania i
    utylizacji odpadów komunalnych.

    Cały, bardzo ciekawy artykuł który pokazuje jak zalazła za skórę władzom
    gminy i firmie Vacat Energia Małgorzata Powszek
    http://www.glosmilicza.pl/news.php?id=4660

    Dwa tygodnie później.

    Małgorzata Powszek nie żyje.
    Samobójstwo radnej PiS z gminy Krośnice. Jej ciało znaleziono w lesie
    pod Miliczem. Nie stwierdzono śladów udziału osób trzecich.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/949599,samobo
    jstwo-radnej-pis-z-gminy-krosnice-jej-cialo-znalezio
    no-w-lesie,id,t.html
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-07-21 09:59:37
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Krzysztof 45 napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/949599,samobo
    jstwo-radnej-pis-z-gminy-krosnice-jej-cialo-znalezio
    no-w-lesie,id,t.html
    I nie sprawdzili, czy są ślady trotylu. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2013-07-21 12:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@e...nospam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I nie sprawdzili, czy są ślady trotylu. ;)

    Dokładnie to samo chciałem napisac :))))
    Nie wiem czy widzieliście sprawozdanie z katastrofy samolotu Asian...
    Po kilku godzinach stwierdzili co było powodem. Bez badania czy generał był
    w kabiniem, czy ktos miał leki na serce w samolocie itp.
    Mam wrażenie, ze u nas po 5 miesiacach zrobiono by raport ktory oczywiscie
    od razu zostałby podwazony przez Maćka i by sie zaczęło.
    I jeszcze ten rosyjski agent dobijający pasazerow w przebraniu bohaterskiej
    stewardesy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 4. Data: 2013-07-21 12:07:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-21 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Po kilku godzinach stwierdzili co było powodem. Bez badania czy generał był
    > w kabiniem, czy ktos miał leki na serce w samolocie itp.

    Przyczyna katastrofy po kilku godzinach? To rzeczywiście byłoby "ruskie
    śledztwo". Na szczęście to nieprawda
    http://dziennikzwiazkowy.com/ameryka/ustalenie-przyc
    zyny-katastrofy-w-san-francisco-moze-zajac-nawet-rok
    /

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-07-21 12:45:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.07.2013 09:31, Krzysztof 45 pisze:
    > Kilka słów by zobrazować o co chodzi.

    [ciach]

    Zanotujcie: Krzystof45 to kolejna ksywka Antoniego M. ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 6. Data: 2013-07-21 13:01:32
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    wiadomości news:21072013.559940D8@budzik61.poznan.pl...

    > I jeszcze ten rosyjski agent dobijający pasazerow w przebraniu
    > bohaterskiej
    > stewardesy...

    te grepsy, to akurat pochodzą od was, palikociarnio.

    Chlorek

  • 7. Data: 2013-07-21 13:02:51
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

> [...]
    > śledztwo". Na szczęście to nieprawda
    > http://dziennikzwiazkowy.com/ameryka/ustalenie-przyc
    zyny-katastrofy-w-san-francisco-moze-zajac-nawet-rok

    No, ale co tam, chłopcy już się tu rozwinęli, co najmniej jak za zebraniu z
    Bierdoną. Aktywiści.

    Cl

  • 8. Data: 2013-07-21 13:29:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przyczyna katastrofy po kilku godzinach? To rzeczywiście byłoby
    > "ruskie śledztwo". Na szczęście to nieprawda
> [...]
    Ale mi nie chodzi ooficjalne przyczyny, tylko najbardziej prawdopodobne.
    no i o trotylu nikt nie wspomniał, pomimo tego, ze spora czesc samolotu
    odpadła :)
    No chyba ze dopiero sie zacznie i oni tez maja swojego Maćka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 9. Data: 2013-07-21 13:50:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-21 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > [ciach]
    >
    > Zanotujcie: Krzystof45 to kolejna ksywka Antoniego M. ;->

    Podałem dwa artykuły i nic więcej. Masz głowę i huj to kombinuj... w
    temacie. A od K się odp-l.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2013-07-21 14:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail C...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > te grepsy, to akurat pochodzą od was, palikociarnio.

    hihihi, tak, tak - to Palikot mwił o agentach dobijających "zwłoki"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"