  • Data: 2013-02-20 12:27:57
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kg287f$tfh$1@node1.news.atman.pl...
    > Zgadza się. Tylko wytłumacz to faszystom z ruchów ochrony
    > zwierząt.

    Już byli tacy, którzy pod pozorem kąpieli w łaźniach usypiali ..... cyklonem
    B, zagazowywali w ciężarówkach, itp. Oni mieli podobne racje. Ras panów a
    reszta to zwierzęta do wymordowania. W tym miejscu wypadałoby krzyknąć HEIL
    ... i tu sobie dodaj.

    > Fakt nie rozmnażają się. Ale skoro można objąć ewidencją
    > każdy samochód, motor czy nawet motorower to można i pieski
    > domowe. I nie będzie to specjalnie dziwne, krowy już są
    > objęte takką ewidencją i obowiązkowym nadzorem weterynaryjnym.
    > Wprowadzić to samo dla psów i skończy się problem bezpańskich
    > psów, przynajmniej w dzisiejszej skali.

    Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i zakopać. Zamiast
    wyrzucania byłyby więc "seryjne zaginięcia". Po zaginięciu psa musiałoby być
    prowadzone dochodzenie i sekcja. Ja więc jestem za schroniskami i gotów
    jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem jest jednak w złodziejach
    okradających te zwierzęta, bo w schroniskach podobno kradną na potęgę.

    neelix