  • Data: 2013-02-20 13:51:25
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-20 12:27, Użytkownik neelix napisał:

    > Już byli tacy, którzy pod pozorem kąpieli w łaźniach usypiali .....
    > cyklonem B, zagazowywali w ciężarówkach, itp. Oni mieli podobne racje.
    > Ras panów a reszta to zwierzęta do wymordowania. W tym miejscu
    > wypadałoby krzyknąć HEIL ... i tu sobie dodaj.

    A teraz pod pozorem ochrony przyrody czy biednych cierpiących
    psychicznie zwierzątek znęcają się nad ludźmi. Dobrze ze zagazowanie
    jest zabronione bo robili by to o czym piszesz.

    > Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i zakopać.
    > Zamiast wyrzucania byłyby więc "seryjne zaginięcia". Po zaginięciu psa
    > musiałoby być prowadzone dochodzenie i sekcja. Ja więc jestem za
    > schroniskami i gotów jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem
    > jest jednak w złodziejach okradających te zwierzęta, bo w schroniskach
    > podobno kradną na potęgę.

    Wszystko poza waszymi sloganami przerasta wasze możliwości
    pojmowania. Skoro właściciel już zapłacił podatek utylizacyjny
    to nie będzie musiał zabijać, odwiezie do schroniska gdzie
    pracownik przyjmie zwierze i zanotuje że właściciel psa
    "wyrejestrował".
    Proste dla wszystkich poza bezmózgimi faszystami rozczulającymi
    się nad cierpiącymi psychicznie zwierzątkami.