  • Data: 2013-02-21 08:27:57
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5124b340$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...
    > [...] Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i zakopać.
    > Zamiast wyrzucania byłyby więc "seryjne zaginięcia". Po zaginięciu psa
    > musiałoby być prowadzone dochodzenie i sekcja. Ja więc jestem za
    > schroniskami i gotów jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem
    > jest jednak w złodziejach okradających te zwierzęta, bo w schroniskach
    > podobno kradną na potęgę.

    Problem nie jest ani w schroniskach ani w bezpańskich psach. To zmyłka tych
    z ochrony zwierząt.
    Problemem jest olbrzymia ilość psów w mieszkaniach w blokach, gdzie pani w
    48 m mieszkaniu ma maskotke dużego wilczura który rozmnarza sie na akord.
    Efekty to właśnie potęgowe narastanie ilości psów. Za pieniądze które idą na
    ich utrzymanie paniusie mogłyby ufundować obiady w szkole dla wszystkich
    dzieci. Ale od obiadów to są rodzice, a paniusie są od utrzymywania i
    rozmnarzania psów i robienia z tego wielkiego halo.

    pozdr