  • 1. Data: 2005-11-08 15:12:05
    Temat: L4 w ciazy
    Od: poe <p...@N...pl>

    Witam
    Moja zona jest w ciazy. Problem zwiazany jest z wizytami lekarskimi, a
    konkretnie z wolnym dniem w pracy na ta wizyte.
    Zona pracuje jako nauczycielka w szkole.
    Lekarz prowadzacy "dzien ciezarnych kobiet" ma w srody. W zwiazku z tym
    zona gdy ma wizyte musi miec w pracy wolny dzien.
    Lekarz twierdzi ze na ten dzien nie wypisuje L4 poniewaz wystarczy
    przedlozyc u pracodawcy karte ciazy z udokumentowana data wizyty w tym
    dniu i to wystarczy.
    Dzial kadr twierdzi ze musi miec L4 na ten dzien.
    Czy moglby mi ktos wyjasnic kto ma racje?
    I swietnie by bylo gdyby ktos podal podstawe prawna.
    Moje poszukiwania spelzly na niczym.

    Pozdrawiam
    poe

  • 2. Data: 2005-11-08 21:36:43
    Temat: Re: L4 w ciazy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "poe" <p...@N...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Dzial kadr twierdzi ze musi miec L4 na ten dzien.
    > Czy moglby mi ktos wyjasnic kto ma racje?
    > I swietnie by bylo gdyby ktos podal podstawe prawna.

    Wpis tylko usprawiedliwia nieobecnosc w pracy, a za L-4 nalezy zaplac
    pracownikowi.

  • 3. Data: 2005-11-09 03:27:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    poe wrote:
    > Witam
    > Moja zona jest w ciazy. Problem zwiazany jest z wizytami lekarskimi, a
    > konkretnie z wolnym dniem w pracy na ta wizyte.

    zmienić lekarza na takiego, który przyjmuje tak jak pacjentowi pasuje, a
    nie tak jak lekarzowi pasuje.
    I nie robi cyrków z wystawianiem L4.
    Nasz na dzień dobry powiedział, że w ciąży nalezy mieć spokój, a nie
    ganiac za dzieciakami po schodach w szkole i Wypisał zwolnienie na 9
    miesięcy.