  • 81. Data: 2020-03-12 10:27:58
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 19:12, Kviat pisze:

    > To jest bełkot, a nie fakty. Bredzenie o narodowościowych stereotypach
    > rodem z XIX wieku.
    > Sympatię, to można czuć do jakiegoś konkretnego człowieka, a nie do
    > całego narodu, bo wśród Rosjan są tak samo normalni ludzie, jak i zwykłe
    > szuje. Tak jak wśród Polaków. I Niemców. I w każdym innym tzw. narodzie.

    Gówno prawda!
    Nic ci do tego, które narody lubię a których nie.

    > Nie ma czegoś takiego, że każdy Rosjanin reprezentuje całą Rosję, tak
    > jak nie ma Polaka, który reprezentuje całą Polskę.
    > Napisz jeszcze, że twoja sympatia do Rosjan bierze się z tego co sobą
    > reprezentuje Putin, a wtedy już na 100% będę pewny, że jesteś płatnym
    > ruskim trollem.

    Ma w dupie to, co sobie pomyślisz i czego będziesz pewny.

    > Że niby całkiem nieźle funkcjonujący za czasów okupacji rosyjskiej?
    > Za ile sprzedałeś swoją uczciwość, że ten syf, bród, puste półki i
    > taniejące lokomotywy będące pod nadzorem pozbawionych skrupułów Rosjan,
    > nazywasz całkiem nieźle funkcjonującym krajem?
    > Bo tylko ktoś z demencją, albo totalny nieuk nieznający historii mógł
    > coś tak głupiego napisać zupełnie za darmo.

    Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)
    Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.
    Potrafisz już tylko powtarzać stare teksty o lokomotywach, pustych
    półkach etc.
    Zapomniałeś napisać o życiu za 20$/m-c i occie:)
    Masz to wyryte w czerepie i nic tego już nie zmieni :)

    No, ale pies to jebał, dam ci szansę: Napisz (merytorycznie) jaki postęp
    uczyniliśmy w budowie statków pełnomorskich, w połowach dalekomorskich,
    w szkolnictwie, w medycynie, w bankowości, w wydobyciu węgla, w
    produkcji samochodów osobowych, w produkcji maszyn ciężkich?
    Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód
    w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?
    No, ułatwię: Czym możemy pochwalić się jako Polacy?
    (Chyba niewiele ułatwiłem?) :D

    Niestety, jesteśmy kolonią, czy tego chcesz czy nie chcesz.
    Po II WŚ odbudowaliśmy przemysł, rolnictwo, szkolnictwo, etc. To
    wszystko przy pomocy Związku Radzieckiego i choćbyś się zesrał to temu
    nie zaprzeczysz.
    To właśnie te osiągnięcia były solą w oku zachodnich kapitalistów i
    dzięki głupocie polaczków zachodowi udało się to tanim kosztem zniszczyć.
    Tak, że teraz pozostało ci pluć dookoła, natomiast Rosjanie czują się
    obywatelami świata, wszędzie słychać język rosyjski, jak choćby tu, na
    Goa, bo właśnie wróciłem z zakupów, gdzie z kazdym sprzedawcą mogłem w
    tym jezyku swobodnie rozmawiać.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Dziękuję, zdrowie mam, a klimat i pogoda na Goa są wspaniałe, więc o
    chorobach w ogóle nie mam mowy:)
    Ale i Tobie życzę: Lecz się na nogi :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 82. Data: 2020-03-12 18:16:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-11 o 17:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Co nie znaczy, ze poprawnie.

    Tak, niepoprawnie, ale to takie potoczne powiedzenie.

    --
    animka

  • 83. Data: 2020-03-12 18:22:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-11 o 17:11, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > To wszystko sprawia, że polaczki leczą swoje zasmarkane kompleksy przez
    > przezwiska takie jak ruski, kacap etc.
    > Śmieszne to jest, bo polaczki mogą Rosjanom naskoczyć, wiadomo gdzie:)
    > No i mocno zalatuje to przedszkolem, nieprawdaż?
    >
    > A korzenie mam polskie, herbowe, a sympatia do Rosjan bierze się z tego,
    > co oni reprezentują. I żadne szczekanie kundli tego nie zmieni - to są
    > fakty.
    > To nie Rosjanie a polaczki przehandlowali swój całkiem nieźle
    > funkcjonujący kraj za coca-colę i świecidełka - jak murzyni.

    Nie kłam, że jesteś w Indiach. Przy Twoim poście jest polska flaga.
    Dlaczego bardziej szanujesz Rosjan niż Polaków, bo piszesz "polaczki".
    Słowa murzyn w obecnych czasach tez nie wolno używać, bo do sądu skargę
    mogą skierować :D
    Nie ma sensu już wałkować tej sprawy.

    --
    animka

  • 84. Data: 2020-03-12 18:37:12
    Od: n...@o...pl

    w <r4cvau$a2b$1@gioia.aioe.org>, Wiesiaczek <c...@v...pl>
    napisał(-a):

    > Gówno prawda!
    > Nic ci do tego, które narody lubię a których nie.

    no możesz lubić jak tam wolisz,
    ale generalnie w XXI wieku to takie rzeczy się leczy a nie uzewnętrznia

  • 85. Data: 2020-03-12 18:40:29
    Od: n...@o...pl

    napisał(-a):

    > No, ale pies to jebał, dam ci szansę: Napisz (merytorycznie) jaki postęp
    > uczyniliśmy w budowie statków pełnomorskich, w połowach dalekomorskich,

    w jachtach jesteśmy potęgą

    > w szkolnictwie,

    sprawdź sobie wyniki pisa
    ale szkolnictwo i tak jest dalej u nas takie sobie

    > w medycynie,

    polskie spółki medyczne całkiem nieźle sobie radzą na gpw

    > w bankowości,

    a konkretnie ? kredyt jest dostępny w zasadzie dla każdego

    > w wydobyciu węgla,

    postęp zrobimy jak go zlikwidujemy

    > produkcji samochodów osobowych,

    solaris to potentat

    > w produkcji maszyn ciężkich?

    a tu słabo

    > Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód
    > w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?

    cukrownia to biznes prosty jak budowa cepa

    taki cdprojekt jest więcej warty niż kghm

  • 86. Data: 2020-03-13 05:07:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 12.03.2020 o 18:22, Animka pisze:

    > Nie kłam, że jesteś w Indiach. Przy Twoim poście jest polska flaga.

    Nieładnie Animko zarzucać kłamstwo bezpodstawnie.
    Nie wiem, co pokazuje Ci polska flaga, ale pewnie jest to kodowanie języka.
    Jeśli chcesz się bawić w detektywa, to tu masz namiar na moją lokalizacje:

    Hostname: static-173.185.143.114-tataidc.co.in
    IP Address: 114.143.185.173
    Country: India
    Country Code: IN ()
    Region: Maharashtra
    City: Mumbai
    Postal Code: 400099
    Latitude: 19.014410
    Longitude: 72.847940

    Oczekiwać przeprosin? :)

    > Dlaczego bardziej szanujesz Rosjan niż Polaków, bo piszesz "polaczki".

    Ano dlatego, że jesteśmy narodem głupim, zawistnym a przy tym nadętym.
    O tym, że sprzedaliśmy dobrze funkcjonujący kraj za świecidełka pisałem
    już wczesniej.

    > Słowa murzyn w obecnych czasach tez nie wolno używać, bo do sądu skargę
    > mogą skierować :D

    Nie możesz. Ja kończyłem szkoły w PRL-u i tam był wierszyk o murzynku
    Bambo. Zabiorą mi świadectwo z podstawówki? :)

  • 87. Data: 2020-03-13 11:19:13
    Od: Kviat

    W dniu 12.03.2020 o 10:27, Wiesiaczek pisze:

    > Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)

    Wiem, że cię chuj strzela, ale zwyczajnie bredzisz :)

> [...]
    > półkach etc.
    > Zapomniałeś napisać o życiu za 20$/m-c i occie:)
    > Masz to wyryte w czerepie i nic tego już nie zmieni :)

    Czyli jednak coś pamiętasz.
> [...]

    > w szkolnictwie, w medycynie, w bankowości, w wydobyciu węgla, w
    > produkcji samochodów osobowych, w produkcji maszyn ciężkich?

    Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.
    Bo widzisz, nie chcę cię martwić, ale PRL nie zrobił żadnego postępu, bo
    go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.
    Jeżeli dla ciebie samozaoranie to postęp, to powinieneś pomyśleć o tym,
    żeby się dowiedzieć co to słowo znaczy.

    > Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód

    A dlaczego mielibyśmy eksportować jakieś cukrownie? O czym ty znowu
    bredzisz?
    Napisz dlaczego PRL nie eksportuje, skoro zrobiła taki postęp.
    Ułatwię ci: bo jej nie ma.

    > w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?
    > No, ułatwię: Czym możemy pochwalić się jako Polacy?
    > (Chyba niewiele ułatwiłem?) :D

    Takim bełkotem nie mogłeś ułatwić.

    > Po II WŚ odbudowaliśmy przemysł, rolnictwo, szkolnictwo, etc. To
    > wszystko przy pomocy Związku Radzieckiego i choćbyś się zesrał to temu
    > nie zaprzeczysz.

    Pomimo okupacji radzieckiej. Choćbyś się zesrał, to temu nie
    zaprzeczysz. Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa, które tej okupacji
    nie zaznały, a nie odwrotnie.

    > To właśnie te osiągnięcia były solą w oku zachodnich kapitalistów i
    > dzięki głupocie polaczków zachodowi udało się to tanim kosztem zniszczyć.

    I pewnie dlatego ludzie z zachodu walili do nas drzwiami i oknami
    narażając życie przekraczając nielegalnie granice i porywając samoloty
    zmuszając pilotów żeby lądowali w Warszawie.
    Dobrze się czujesz?

  • 88. Data: 2020-03-13 11:36:30
    Od: r...@o...pl

    W dniu piątek, 13 marca 2020 11:19:15 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

    > Pomimo okupacji radzieckiej.

    Pomimo kwarantanny, mówi i pisze się "kwarantanny"! :P

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 89. Data: 2020-03-13 12:58:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 05:07, Wiesiaczek pisze:
    > Ano dlatego, że jesteśmy narodem głupim, zawistnym a przy tym nadętym.

    czyli wiesiaczkow to ruski młotek:))))))))))

  • 90. Data: 2020-03-13 16:21:33
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 11:19, Kviat pisze:

    > Wiem, że cię chuj strzela, ale zwyczajnie bredzisz :)

    A ty jesteś gupi!
    Powalasz argumentacją na glebę.
    Kurwa, jak można mieć tak zryty beret jak Ty?
    Ile ty masz lat? Jesteś już w starszakach, czy jeszcze walisz w pampersy?

    > Czyli jednak coś pamiętasz.
    > Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.

    Ocet, kurwa, pisz o occie!

    > Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.

    Napisz młotku, co konkretnie?

> [...]
    > go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.
    > Jeżeli dla ciebie samozaoranie to postęp, to powinieneś pomyśleć o tym,

    Faraona młotku tez już nie ma!
    To poważny argument, że piramidy nie istnieją!
    Aleś ty tępy!

    > A dlaczego mielibyśmy eksportować jakieś cukrownie? O czym ty znowu
    > bredzisz?

    Nie jakieś cukrownie, tylko kompletne fabryki cukru z całym wyposażeniem.
    A to tylko mały fragment tego, w czym byliśmy mocni.
    Rozumiem, że podnieca ciebie eksport palet i kamieni do kiszenia kapusty.

    > Napisz dlaczego PRL nie eksportuje, skoro zrobiła taki postęp.
    > Ułatwię ci: bo jej nie ma.

    Nie ma i nie będzie. Jesteśmy młotku kolonią!
    Sprzedaliśmy kraj za świecidełka, jak murzyni.

    > Takim bełkotem nie mogłeś ułatwić.

    Za dużo na raz dla twojego możdżku?

    > Pomimo okupacji radzieckiej. Choćbyś się zesrał, to temu nie
    > zaprzeczysz. Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa, które tej okupacji
    > nie zaznały, a nie odwrotnie.

    Dogonić? Chyba cię pojebało do reszty?
    Już trzydzieści z hakiem lat doganiamy i coraz większe gówno z tego
    wychodzi.

    > I pewnie dlatego ludzie z zachodu walili do nas drzwiami i oknami
    > narażając życie przekraczając nielegalnie granice i porywając samoloty
    > zmuszając pilotów żeby lądowali w Warszawie.
    > Dobrze się czujesz?

    Przecież ci napisałem, że polaczki to półgłówki.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Martw się o swoje.
    Nawet nie przypuszczałem, że jeszcze tacy idioci egzystują.
    No, ale przestaje się dziwić, dzięki komu jesteśmy w tej czarnej dupie,
    bez własnych środków produkcji, zadłużeni i bez żadnych perspektyw na
    wyjście z tego gówna.