    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Thu, 12 Mar 2020 10:27:58 +0100
    <r%A8G.54659$Dd4.5354@fx22.ams1> <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl>
    <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org> <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl>
    <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org> <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl>
    <r4763n$7s4$1@gioia.aioe.org> <r48j1u$2ja$1@news.icm.edu.pl>
    <r49ect$1ln9$1@gioia.aioe.org> <r4avej$ktp$1@news.icm.edu.pl>
    <r4b2jh$1d46$1@gioia.aioe.org>
    <5e692a00$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.03.2020 o 19:12, Kviat pisze:

    > To jest bełkot, a nie fakty. Bredzenie o narodowościowych stereotypach
    > rodem z XIX wieku.
    > Sympatię, to można czuć do jakiegoś konkretnego człowieka, a nie do
    > całego narodu, bo wśród Rosjan są tak samo normalni ludzie, jak i zwykłe
    > szuje. Tak jak wśród Polaków. I Niemców. I w każdym innym tzw. narodzie.

    Gówno prawda!
    Nic ci do tego, które narody lubię a których nie.

    > Nie ma czegoś takiego, że każdy Rosjanin reprezentuje całą Rosję, tak
    > jak nie ma Polaka, który reprezentuje całą Polskę.
    > Napisz jeszcze, że twoja sympatia do Rosjan bierze się z tego co sobą
    > reprezentuje Putin, a wtedy już na 100% będę pewny, że jesteś płatnym
    > ruskim trollem.

    Ma w dupie to, co sobie pomyślisz i czego będziesz pewny.

    > Że niby całkiem nieźle funkcjonujący za czasów okupacji rosyjskiej?
    > Za ile sprzedałeś swoją uczciwość, że ten syf, bród, puste półki i
    > taniejące lokomotywy będące pod nadzorem pozbawionych skrupułów Rosjan,
    > nazywasz całkiem nieźle funkcjonującym krajem?
    > Bo tylko ktoś z demencją, albo totalny nieuk nieznający historii mógł
    > coś tak głupiego napisać zupełnie za darmo.

    Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)
    Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.
    Potrafisz już tylko powtarzać stare teksty o lokomotywach, pustych
    półkach etc.
    Zapomniałeś napisać o życiu za 20$/m-c i occie:)
    Masz to wyryte w czerepie i nic tego już nie zmieni :)

    No, ale pies to jebał, dam ci szansę: Napisz (merytorycznie) jaki postęp
    uczyniliśmy w budowie statków pełnomorskich, w połowach dalekomorskich,
    w szkolnictwie, w medycynie, w bankowości, w wydobyciu węgla, w
    produkcji samochodów osobowych, w produkcji maszyn ciężkich?
    Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód
    w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?
    No, ułatwię: Czym możemy pochwalić się jako Polacy?
    (Chyba niewiele ułatwiłem?) :D

    Niestety, jesteśmy kolonią, czy tego chcesz czy nie chcesz.
    Po II WŚ odbudowaliśmy przemysł, rolnictwo, szkolnictwo, etc. To
    wszystko przy pomocy Związku Radzieckiego i choćbyś się zesrał to temu
    nie zaprzeczysz.
    To właśnie te osiągnięcia były solą w oku zachodnich kapitalistów i
    dzięki głupocie polaczków zachodowi udało się to tanim kosztem zniszczyć.
    Tak, że teraz pozostało ci pluć dookoła, natomiast Rosjanie czują się
    obywatelami świata, wszędzie słychać język rosyjski, jak choćby tu, na
    Goa, bo właśnie wróciłem z zakupów, gdzie z kazdym sprzedawcą mogłem w
    tym jezyku swobodnie rozmawiać.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Dziękuję, zdrowie mam, a klimat i pogoda na Goa są wspaniałe, więc o
    chorobach w ogóle nie mam mowy:)
    Ale i Tobie życzę: Lecz się na nogi :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)