    Subject: Re: Kwarantanna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <r%A8G.54659$Dd4.5354@fx22.ams1> <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl>
    <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org> <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl>
    <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org> <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl>
    <r4763n$7s4$1@gioia.aioe.org> <r48j1u$2ja$1@news.icm.edu.pl>
    <r49ect$1ln9$1@gioia.aioe.org> <r4avej$ktp$1@news.icm.edu.pl>
    <r4b2jh$1d46$1@gioia.aioe.org>
    <5e692a00$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4cvau$a2b$1@gioia.aioe.org>
    From: Kviat
    Date: Fri, 13 Mar 2020 11:19:13 +0100

    W dniu 12.03.2020 o 10:27, Wiesiaczek pisze:

    > Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)

    Wiem, że cię chuj strzela, ale zwyczajnie bredzisz :)

    > Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.
    > Potrafisz już tylko powtarzać stare teksty o lokomotywach, pustych
    > półkach etc.
    > Zapomniałeś napisać o życiu za 20$/m-c i occie:)
    > Masz to wyryte w czerepie i nic tego już nie zmieni :)

    Czyli jednak coś pamiętasz.
    Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.

    > No, ale pies to jebał, dam ci szansę: Napisz (merytorycznie) jaki postęp
    > uczyniliśmy w budowie statków pełnomorskich, w połowach dalekomorskich,
    > w szkolnictwie, w medycynie, w bankowości, w wydobyciu węgla, w
    > produkcji samochodów osobowych, w produkcji maszyn ciężkich?

    Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.
    Bo widzisz, nie chcę cię martwić, ale PRL nie zrobił żadnego postępu, bo
    go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.
    Jeżeli dla ciebie samozaoranie to postęp, to powinieneś pomyśleć o tym,
    żeby się dowiedzieć co to słowo znaczy.

    > Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód

    A dlaczego mielibyśmy eksportować jakieś cukrownie? O czym ty znowu
    bredzisz?
    Napisz dlaczego PRL nie eksportuje, skoro zrobiła taki postęp.
    Ułatwię ci: bo jej nie ma.

    > w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?
    > No, ułatwię: Czym możemy pochwalić się jako Polacy?
    > (Chyba niewiele ułatwiłem?) :D

    Takim bełkotem nie mogłeś ułatwić.

    > Po II WŚ odbudowaliśmy przemysł, rolnictwo, szkolnictwo, etc. To
    > wszystko przy pomocy Związku Radzieckiego i choćbyś się zesrał to temu
    > nie zaprzeczysz.

    Pomimo okupacji radzieckiej. Choćbyś się zesrał, to temu nie
    zaprzeczysz. Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa, które tej okupacji
    nie zaznały, a nie odwrotnie.

    > To właśnie te osiągnięcia były solą w oku zachodnich kapitalistów i
    > dzięki głupocie polaczków zachodowi udało się to tanim kosztem zniszczyć.

    I pewnie dlatego ludzie z zachodu walili do nas drzwiami i oknami
    narażając życie przekraczając nielegalnie granice i porywając samoloty
    zmuszając pilotów żeby lądowali w Warszawie.
    Dobrze się czujesz?

    > Tak, że teraz pozostało ci pluć dookoła,

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr