    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Fri, 13 Mar 2020 05:07:18 +0100
    <r%A8G.54659$Dd4.5354@fx22.ams1> <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl>
    <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org> <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl>
    <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org> <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl>
    <r4763n$7s4$1@gioia.aioe.org> <r48j1u$2ja$1@news.icm.edu.pl>
    <r49ect$1ln9$1@gioia.aioe.org> <r4avej$ktp$1@news.icm.edu.pl>
    <r4b2jh$1d46$1@gioia.aioe.org> <r4dr5g$4g6$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 12.03.2020 o 18:22, Animka pisze:

    > Nie kłam, że jesteś w Indiach. Przy Twoim poście jest polska flaga.

    Nieładnie Animko zarzucać kłamstwo bezpodstawnie.
    Nie wiem, co pokazuje Ci polska flaga, ale pewnie jest to kodowanie języka.
    Jeśli chcesz się bawić w detektywa, to tu masz namiar na moją lokalizacje:

    Hostname: static-173.185.143.114-tataidc.co.in
    IP Address: 114.143.185.173
    Country: India
    Country Code: IN ()
    Region: Maharashtra
    City: Mumbai
    Postal Code: 400099
    Latitude: 19.014410
    Longitude: 72.847940

    Oczekiwać przeprosin? :)

    > Dlaczego bardziej szanujesz Rosjan niż Polaków, bo piszesz "polaczki".

    Ano dlatego, że jesteśmy narodem głupim, zawistnym a przy tym nadętym.
    O tym, że sprzedaliśmy dobrze funkcjonujący kraj za świecidełka pisałem
    już wczesniej.

    > Słowa murzyn w obecnych czasach tez nie wolno używać, bo do sądu skargę
    > mogą skierować :D

    Nie możesz. Ja kończyłem szkoły w PRL-u i tam był wierszyk o murzynku
    Bambo. Zabiorą mi świadectwo z podstawówki? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: