  • 91. Data: 2020-03-13 18:28:08
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 16:21, Wiesiaczek pisze:

    > A ty jesteś gupi!
    > Powalasz argumentacją na glebę.
    > Kurwa, jak można mieć tak zryty beret jak Ty?
    > Ile ty masz lat? Jesteś już w starszakach, czy jeszcze walisz w pampersy?

    ano, wiesiaczkow to ruski młotek:))))))))))))))))

  • 92. Data: 2020-03-14 00:24:00
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Kviat napisał:

    > Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.
    > Bo widzisz, nie chcę cię martwić, ale PRL nie zrobił żadnego postępu, bo
    > go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.

    Zachód miał w tym dominujący udział.

    https://twitter.com/PresidentWalesa/status/120836279
    7974855680

    Poza tym PL zapłaci podwójnie, raz tu:
    https://pbs.twimg.com/media/ER-lt4_XsAElSHk?format=j
    pg&name=medium

    A drugi raz za parę lat kiedy na jednego emeryta przypadnie jeden pracujący.
    Ot i całe "zmiany" w PL. Bedzie płacz i zgrzytanie zębami.

    2020r. To jak z tym octem?
    https://zw.lt/assets/g.jpg

    Aha, teraz jest "ale" jest uzasadnianie etc.

    Komuch strzelał do robotników? I ilu ich zginęło?
    W usa zastrzelono wg. różnych szacunków od 10 do 20 tysięcy ludzi którzy
    strajkowali. Późny PRL tylko się cackał i głaskał.

    Tu masz pierwszy z brzegu przykład z wiki:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ludlow_Massacre

    Takich strajków było sporo:
    https://www.pbs.org/wgbh/americanexperience/features
    /theminewars-labor-wars-us/

    > . Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa

    W dupie byleś, g..no widziałeś.
    Załącznik:
    https://youtu.be/4EiF1zfF9EM

    Dlatego też stawiam znak równości między zsrr a usa.

  • 93. Data: 2020-03-14 00:27:00
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    https://youtu.be/n3SGwInC0DY

    +

    https://youtu.be/KXwfoOmMluo

  • 94. Data: 2020-03-14 00:45:49
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik n...@o...pl napisał:

    > a konkretnie ? kredyt jest dostępny w zasadzie dla każdego

    Jak oni budowali te domy/mieszkania bez kredytów
    50 lat temu?

    cyt.
    w latach 1971-1980 zbudowano 2,6 mln mieszkań

    W bankowości mamy raczej wałek za wałkiem i kontynuację wałków z lat 90.
    Z tą różnicą że kiedyś skubano mniej, a teraz ile się da:)
    Wydojenie bankowego funduszu gwarancyjnego (ok. 10mld pln)
    za pomocą SKOKów. I gdzie to śledztwo? Ni ma.

    cyt.
    Małe złodziejaszki wieszacie, wielkim - nisko się kłaniacie
    ciągle aktualne:)

  • 95. Data: 2020-03-14 03:32:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-13 o 05:07, Wiesiaczek pisze:

    > Nieładnie Animko zarzucać kłamstwo bezpodstawnie.
    > Nie wiem, co pokazuje Ci polska flaga, ale pewnie jest to kodowanie języka.
    > Jeśli chcesz się bawić w detektywa, to tu masz namiar na moją lokalizacje:
    >
    > Hostname: static-173.185.143.114-tataidc.co.in
    > IP Address: 114.143.185.173
    > Country: India
    > Country Code: IN ()
    > Region: Maharashtra
    > City: Mumbai
    > Postal Code: 400099
    > Latitude: 19.014410
    > Longitude: 72.847940

    Twoje nagłówki pokazują to:
    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Fri, 13 Mar 2020 05:07:18 +0100
    <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl> <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org>
    <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl> <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org>
    <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl> <r4763n$7s4$1@gioia.aioe.org>
    <r48j1u$2ja$1@news.icm.edu.pl> <r49ect$1ln9$1@gioia.aioe.org>
    <r4avej$ktp$1@news.icm.edu.pl> <r4b2jh$1d46$1@gioia.aioe.org>
    <r4dr5g$4g6$1@news.icm.edu.pl>

    A to całe aioe to wiadomo co to jest. Możesz być niby anonomowy.

    > Oczekiwać przeprosin? :)

    Nie, ale bez obrazy. Chociaż nie lubię kłamczuchów.

    > Ano dlatego, że jesteśmy narodem głupim, zawistnym a przy tym nadętym.
    > O tym, że sprzedaliśmy dobrze funkcjonujący kraj za świecidełka pisałem
    > już wczesniej.

    > Nie możesz. Ja kończyłem szkoły w PRL-u i tam był wierszyk o murzynku
    > Bambo. Zabiorą mi świadectwo z podstawówki? :)

    Tez się uczyłam z pierwszej czytanki. Murzyn to Murzyn. Nic tego nie zmieni.

    --
    animka

  • 96. Data: 2020-03-14 08:55:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2020 16:45:49 -0700 (PDT), Konopny Nespresso
    napisał(a):

    > Jak oni budowali te domy/mieszkania bez kredytów
    > 50 lat temu?
    > cyt.
    > w latach 1971-1980 zbudowano 2,6 mln mieszkań

    Na kredyt, tyle ze "spoleczny".
    Ludziom malo placili, w zamian budowali ... czolgi, huty, mieszkania.
    A mieszkanie "dawali" po 20 latach.

    No i nie calkiem spoleczny - trzeba bylo wplacic "wkład" do
    spoldzielni, a mieszkania nadal nie bylo ...

    J.

  • 97. Data: 2020-03-14 09:29:29
    Od: Kviat

    > A ty jesteś gupi!
    > Powalasz argumentacją na glebę.

    Mieczem wojujesz, od miecza giniesz.

    > Kurwa, jak można mieć tak zryty beret jak Ty?
    > Ile ty masz lat? Jesteś już w starszakach, czy jeszcze walisz w pampersy?

    Też się nie mogę nadziwić, jak można mieć tak zryty beret jak ty.

    > Ocet, kurwa, pisz o occie!

    Czyli jednak coś pamiętasz.

    > Napisz młotku, co konkretnie?

    Konkretnie wszystko.
    PRL już nie istnieje. Ma 0 postępu w budowie statków, szkolnictwie,
    medycynie, w produkcji samochodów osobowych i maszyn ciężkich.
    Młotku.

    > Faraona młotku tez już nie ma!

    Brak faraonów to w/g ciebie postęp, czy regres?
    Młotku.

    > To poważny argument, że piramidy nie istnieją!
    > Aleś ty tępy!

    To zamiast latać samolotem zacznij znowu sypać kopce z kamieni dla bogów.
    Aleś ty tępy!

    > Nie jakieś cukrownie, tylko kompletne fabryki cukru z całym wyposażeniem.
    > A to tylko mały fragment tego, w czym byliśmy mocni.

    Ale o czym ty bredzisz? Jacy "my"?
    Przypominasz mi przeciętnego wyborcę pisu, który piekli się, że
    wyprzedali _jego_ fabrykę mebli, _jego_ hutę, _jego_ zakłady mięsne...
    jego kompletną fabrykę cukru z całym wyposażeniem...
    One nigdy nie były jego. On musiał zapindalać na 7 rano do roboty w
    gumiakach i zapisać się do kolejki na kolejkę do talonu na zakup Malucha
    na raty, a teraz bredzi, że był właścicielem fabryki samochodów i jego
    fabrykę źli ludzie sprzedali obcym i złym kapitalistom.

    > Rozumiem, że podnieca ciebie eksport palet i kamieni do kiszenia kapusty.

    Nie wnikam co ciebie podnieca, nie mój problem. Mam gdzieś to, że ktoś
    zarabia na eksporcie palet i kamieni, bo to nie mój interes.
    Tak samo mam gdzieś, że ktoś kupił rozpadające się zakłady mięsne, które
    socjalistyczna gospodarka rynkowa doprowadziła do ruiny, bo one nigdy
    nie były moje.

    > Nie ma i nie będzie. Jesteśmy młotku kolonią!
    > Sprzedaliśmy kraj za świecidełka, jak murzyni.

    Ja niczego nie sprzedałem. Młotku.

    > Za dużo na raz dla twojego możdżku?

    Ty spróbuj napisać czym ty się możesz pochwalić, zanim będziesz się
    chciał chwalić cudzymi osiągnięciami.
    Jak jakiś Polak wybuduje fabrykę komputerów, to ty się tym będziesz
    chwalił? O! Klękajcie narody! Polak zbudował fabrykę, jestem Polakiem,
    więc to my Polacy zbudowaliśmy fabrykę, więc to ja Polak zbudowałem
    fabrykę, więc mam się czum chwalić!
    Tak to działa w twoim móżdżku?

    > Dogonić? Chyba cię pojebało do reszty?
    > Już trzydzieści z hakiem lat doganiamy i coraz większe gówno z tego
    > wychodzi.

    Nie moja wina, że ci gówno wychodzi.
    Jak jadę za miasto, to mi się teraz bardziej podoba, że już prawie się
    nie spotyka chałup z rozpadającymi się płotami, z błotem po kolana w
    obejściu, stertą gruzu i żelastwa za oborą, co za PRLu było normą.
    Ludzie teraz mają poważne dylematy, czy kupić drugiego suva dla żony
    żeby miała czym wozić bombelki do prywatnej szkoły, a nie, czy wstać o
    trzeciej rano żeby stanąć w kolejce do mięsnego, bo może coś rzucą. Albo
    czy drugi raz stanąć w kolejce po kawę, bo sprzedają po jednym
    opakowaniu na osobę (kawa... kurwa, zmiotki z magazynu po kawie, a nie
    kawa).
    Tym wszystkim byłym właścicielom stoczni, kompletnych fabryk cukru,
    kopalni i fabryk samochodów tak się w dupach przewracało od tego
    luksusu, że z obrzydzeniem patrzyli na zdjęcia uginających się półek od
    towarów w sklepach po zachodniej stronie granicy.

    Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)

    > Przecież ci napisałem, że polaczki to półgłówki.

    Czego jesteś doskonałym przykładem.
    Czym możemy pochwalić się jako Polacy?

    > Martw się o swoje.

    No i się martwię o swoje :)
    W przeciwieństwie do ciebie, bo ty się martwisz o nie swoją fabrykę cukru :)

    > Nawet nie przypuszczałem, że jeszcze tacy idioci egzystują.

    A ja nie mam wątpliwości, że tacy idioci jak ty jeszcze egzystują.
    Obecni rządzący sami się nie wybrali.

    > No, ale przestaje się dziwić, dzięki komu jesteśmy w tej czarnej dupie,
    > bez własnych środków produkcji,

    Wymień ile za czasów PRLu posiadałeś własnych środków produkcji.

    > zadłużeni i bez żadnych perspektyw na
    > wyjście z tego gówna.

    Twoje problemy z komornikami średnio mnie interesują.
    Putin za mało ci płaci ruski trollu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2020-03-14 10:17:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=96Em4VXnxw8

  • 99. Data: 2020-03-14 12:00:51
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.03.2020 o 09:29, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Wymień ile za czasów PRLu posiadałeś własnych środków produkcji.

    > Twoje problemy z komornikami średnio mnie interesują.

    Czy z tobą jeszcze ktokolwiek chce tu rozmawiać?
    Ja z debilami wolę nie, jeszcze mi się udzieli:)

    Tak więc PLONK!

    P.S. Jeśli jeszcze ta ocalała ćwiartka mózgu pracuje u ciebie, to nie ma
    potrzeby żebyś odpowiadał.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 100. Data: 2020-03-14 12:21:04
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    W dniu sobota, 14 marca 2020 08:55:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Na kredyt, tyle ze "spoleczny".

    Uczyłeś się również na kredyt społeczny.

    > Ludziom malo placili, w zamian budowali ... czolgi, huty, mieszkania.
    > A mieszkanie "dawali" po 20 latach.

    Żebyś nie wiem jak kręcił, PRyL pod względem mieszkań i dróg
    był skuteczniejszy i lepiej sobie radził z górką demograficzną.

    > No i nie calkiem spoleczny - trzeba bylo wplacic "wkład" do
    > spoldzielni, a mieszkania nadal nie bylo ...

    Za to teraz masz od ręki, tyle że 4x drożej.
    Pytałem jak ludzie na wsi czy mieście budowali domy bez kredytów?
    Wisz czy nie?