  • 1. Data: 2020-03-03 12:27:50
    Temat: Wysocy Sędziowie prawomocnie: ZNIKOMA szkodliwość naruszenia nietykalności policjanta
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sad-uchylil-w
    yrok-ws-naruszenia-przez-wladyslawa-frasyniuka-,nId,
    4359991

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-03-03 19:26:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-03 o 12:27, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sad-uchylil-w
    yrok-ws-naruszenia-przez-wladyslawa-frasyniuka-,nId,
    4359991

    I czego nie rozumiesz miłośniku brunatnych koszulek?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-03-03 19:33:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    yrok-ws-naruszenia-przez-wladyslawa-frasyniuka-,nId,
    4359991

    > I czego nie rozumiesz miłośniku brunatnych koszulek?

    Potrafisz tylko poyzywać od brunatnych/faszystów/nazistów/prawdziwych-niemców?
    Innych argumentów zabrakło? Udaje współczucie dla twojej "inteligencji".
    Są wyzwiska? Nie ma odpowiedzi (przynajmniej na grupie prawo).

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-03-03 19:58:52
    Od: 8253<3...@i...invalid>

    A. Filip w

    yrok-ws-naruszenia-przez-wladyslawa-frasyniuka-,nId,
    4359991

    idiota Filip slowa od siebie nie napisał...

    > Potrafisz tylko poyzywać

    Po polsku CIULU potrafisz?

    > Nie ma odpowiedzi

    CIUL zagaił, ale przyparty do muru spierdolił w podskokach...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-03-03 21:43:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    8253<3...@i...invalid> pisze:
> [...]
    >
    > idiota Filip slowa od siebie nie napisał...

    > Po polsku CIULU potrafisz?

    > CIUL zagaił, ale przyparty do muru spierdolił w podskokach...

    I żeby to napisać MUSIAŁEŚ skorzystać z "jednorazowej" ksywki?
    Odwaga twa w ujawnianiu swoich poglądów powala na kolana (śmiechem).

    Nowy dzień, nowa ksywka, nowe "poglądy"?

    Ja za policją "nieprzesadnie" przepadam ale jest różnica między małą
    (symboliczną) karą a całkowitą bezkarnością podarowaną sądownie.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-03-03 23:49:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2020 o 19:33, A. Filip pisze:

    > Potrafisz tylko poyzywać od brunatnych/faszystów/nazistów/prawdziwych-niemców?
    > Innych argumentów zabrakło? Udaje współczucie dla twojej "inteligencji".
    > Są wyzwiska? Nie ma odpowiedzi (przynajmniej na grupie prawo).

    No dobrze, ale czego nie rozumiesz?

    --
    Shrek