  • 51. Data: 2021-10-25 12:37:26
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak nie chcą, to odeprzeć atak wszelkimi dostępnymi siłami.

    Atak... ja pierdolę...

    > Wiem, że będzie to niepolityczne, ale moim zdaniem użycie broni palnej
    > do odparcia spowoduje mniej ofiar, niż hipotermia.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/300_mil_do_nieba
    Jak nasi "atakowali" to też powinni byli do nich strzelać? Przecież taki
    strzał w głowę jest bardziej humanitarny niż wypadnięcie spod tira w
    czasie drogi, nie?

    Ja wiem, że dla takich jak ty strzelanie do ludzi, to nie jest zbrodnia,
    tylko jest "niepolityczne" i nawet ci brewka nie pyknie jak dostaniesz
    taki rozkaz. W pale ci się nie mieści, że istnieje inne rozwiązanie, że
    można nie strzelać do ludzi i równocześnie nie doprowadzać tych ludzi do
    hipotermii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2021-10-25 12:41:13
    Temat: Re: Policja z Belgii pomaga w Luxemburgu
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > Sam widzisz, że państwa narodowe to już przeżytek.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    To ile mln ludków z afryki powinna przyjąć europka?

  • 53. Data: 2021-10-25 13:03:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:37:26 +0200, Kviat napisał(a):

    > W pale ci się nie mieści, że istnieje inne rozwiązanie, że
    > można nie strzelać do ludzi i równocześnie nie doprowadzać tych ludzi do
    > hipotermii.

    No popatrz - istnieje. Ciekawe jakie? Wtajemniczysz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2021-10-25 13:04:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:12:12 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Brawo. Powoli zaczynasz rozumieć.

    Dobra, cmoknij mnie w żyć.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2021-10-25 13:04:46
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Atak... ja pierdolę...

    Tak im kładą do głowy, to co mają kulsony robić? Pomyśleć?
    Taki Frasyniuk jak mu kazano pacyfikować robotników, to odmówił i musiał
    drałować 100km w rynsztunku.

    Ale teraz masz nowy sort służb.

  • 56. Data: 2021-10-25 13:06:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:28:08 +0200, Kviat napisał(a):

    > Intelektualisto za dychę, moja tolerancja dla ciężkiego losu katolików
    > już dawno została wyczerpana, a mimo tego nadal mnie stać na ich
    > utrzymywanie. Katolików wpuściliśmy, to i mahometan też damy radę. Co
    > najwyżej największy właściciel ziemski na świecie będzie musiał się
    > podzielić dobrami.

    Liczba, bałwanie! Nie chce ci przejść przez gardło?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 57. Data: 2021-10-25 13:07:07
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale oni przez bagna nie łazili i to stadnie. Przyjechali do Polski i tu
    > żyją, pracują.

    Ale jak to? Profilaktycznie nie zamknęliśmy drzwi przed tymi dzikimi
    muzułmaninami? Dlaczego? Kto dał gwarancję, że nic złego nie zrobią?

  • 58. Data: 2021-10-25 13:09:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:12:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zupełnie nie rozumiem do czego dążysz i co chcesz wykazać.

    Nie ty jeden :) Podejrzewam że on sam tego nie wie.
    Choć zasadniczo domyślam się. Jemu chodzi o wykazanie że rozmówca jest
    głupi :) i pal licho meritum, fakty czy jakąś logikę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2021-10-25 13:09:26
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Już ciebie kiedyś pytałem w jaki sposób 100 tys. Czeczenów zmieniło twoje życie
    > (i wszystkich Polaków).

    Podobno większość rozpłynęła się po europce, drobna część pozostała w PL
    i siedzi w ośrodkach. Znaczy robotni i mobilni wyjechali do niemiec, a ci którzy
    nie mogą bądź nie chcą wyjechać/pracować, siedzą w PL.

    Jaki był niemiecki plan rozdziału imugrantów? Ano prakyczny i niezmienny od lat.
    Wybieramy rodzynki, zatrzymujemy ich u siebie, a resztę rozdzielamy.

    Toć to samo stosuje kanada, a jeszcze wcześniej stosowali ... też niemcy wobec
    pracowników
    z PL. Inżynierów my owszem, ale roboli mamy swoich.

  • 60. Data: 2021-10-25 13:09:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:21:28 +0200, Kviat napisał(a):

    > Nie.

    A szkoda. O zdrowie trzeba dbać :)
    --
    Jacek