    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Sat, 27 Nov 2010 01:03:24 +0100

    W dniu 2010-11-27 00:54, p 47 pisze:

    > Użytkownik "p 47"<k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam do mojego powyżego postu, że jeśli w razie sporu sadowego trafi się
    > sąd rozpatrujący sprawę bez udziału zdrowego rozsądku, a jedynie stosując
    > suchą literę prawa to MZ niestety przyzna on rację spółdzielni,- lokatorzy
    > ogradzajacy część korytarza zamykanymi drzwiami niewątpliwie wyłączyli ją ze
    > wspólnego uzytku i zostali jedynymi tę powierzchnią faktycznie władającymi ,
    > są zatem są jej Posiadaczem zależnym, a więc własciciel (spółdzielnia)
    > można się od nich domagać za to zapłaty. Skądinad możnaby (teoretycznie)
> [...]

    Ależ Ty chrzanisz. U nas spółdzielnia zrobiła nowe, masywne, plastikowe
    (z szybami) drzwi na każdym korytarzu. Dzwonki (eleganckie) do mieszkań
    oczywiście przy tych drzwiach. Zaś dzwonki za drzwiami mieszkań służą
    jako brzęczyk, czyli po to, zeby ktoś kto przychodzi do nas z wizytą
    sobie te drzwi na nasz korytarz otworzył i wszedł. Przedtem były drzwi
    dziadoskie, ale na szczęście zmienili na eleganckie. Na parterze przed
    wejściem są domofony.

    --
    animka