    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Wed, 24 Nov 2010 23:18:04 +0100

    > Użytkownik "sundayman"

    > pomysł ciekawy :) ale to chyba sprawy nie załatwi, obawiam się.
    > Tak myślę - co można zrobić, żeby im zycie utrudnić - bo taka "kreatywność
    > urzędnicza" to naprawdę problem w naszym pięknym kraju jest...

    Psioczysz na spoldzielnie a chyba nie do konca sprawe przemyslales
    (bo zakladam ze choc przez chwile sie nad nia zastanowiles). Otoz
    sprawa jest prosta. Calosc majatku spoldzielni jest wlasnoscia jej
    czlonkow. Tym samym kazdy z nich ma do tej wlasnosci jednakowe
    prawa. Jesli wiec komus zachce sie poogladac panorame z okna na
    klatce wysokiego pietra to ma do tego prawo. Kropka. Jesli zas chodzi
    o prosty przyklad na zrozumienie zagadnienia to prosze. Na terenie
    waszej spoldzielni byl sobie niezagospodarowany placyk. Posiadacze
    samochodow za zgoda spoldzielni (a jakkze) zagospodarowali go na
    parking. Zrobili ogrodzenie, brame, zalozyli klodke. I korzystaja z
    placu nieodplatnie parkujac tam swoje samochody. Ty wlasnie stales
    sie rowniez posiadaczem samochodu, ale z placyku nie masz mozliwosci
    korzystac bo "budowniczowie" owego nie wyrazaja zgody. Juz sie
    oburzasz ze jak to, ze tak nie mozna, ze wspolna wlasnosc itd.
    Korytarze w blokach sa wlasnie takimi "placykami".
    AM