  • Data: 2010-11-24 22:07:18
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALE - przyszła mi do głowy taka myśl.

    Zakładamy sobie na drzwiach zamek "cyfrowy" - z dostępnem na kod.
    Wywieszmy informację na klatce - "mieszkańcy zainteresowani kodem dostępu
    mogą go otrzymać tu - tu"
    Wiadomo, że nikt się nie zgłosi - bo po co - a jak ktoś chce - proszę
    bardzo.

    Wydaje mi się, że to wypełnia "udostępnienie" - czy też się mylę ?