  • Data: 2010-11-25 02:47:03
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i tak wam sie straż pożarna do tego dobierze i każe rozebrać wcześniej czy
    > później.

    No, to inny temat jest. Ale - z drugiej strony, na przykład na moim piętrze
    nie jest to wielki problem - "ogrodzenie" jest szklane, i nie jest żadnym
    problemem w razie rzeczywistego problemu "pokonanie go".
    Zresztą, było już parę razy "pokonane" mimowolnie przez nieuważne noszenie
    mebli...

    A tak się zastanawiam, skoro już jestesmy przy tym temacie - a gdyby tak
    zastosować "specjalne rozwiążanie" umożliwiające np. strażakom wejście ?
    Chociażby w postaci specjalnie oznakowanej "szyby", wykonanej z
    odpowiedniego szkła, które można w razie potrzeby rozbić bez ryzyka
    pokaleczenia. I wtedy tak - ogrodzenie jest i spełnia swoją rolę - a i nie
    utrudnia ew. gaszenia pożaru.