  • 61. Data: 2013-09-20 18:44:50
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Jasne.
    > Onże komis oczywiście będzie chciał się zabezpieczyć "z
    > przezorności
    >procesowej", np. porównując facjatę twierdzącego że to jest
    >jego telefon ze zdjęciem z dowodu, ale nie dlatego, że "musi
    >być z pudełkiem i ładowarką", a dlatego, że tak nakazuje
    >rozsądek.

    Jak ktos przyniesie pudelko z ladowarka, to i tak spisza, bo tak
    nakazuje rozsadek :-)

    J.

  • 62. Data: 2013-09-20 18:48:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >Mam paragon/fakturę.

    Ale na paragonie raczej nie ma IMEI, a i na fakturze niekoniecznie.

    Wiec masz kradziony telefon, i masz papiery na jakis telefon ... grozi
    klopotami.

    J.

  • 63. Data: 2013-09-20 18:51:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >ładowarki, pudełka, papierów ) ???
    >Jeżeli tak to jesteście wg mnie idioci bo taki telefon może być
    >krojony za rogiem tego własnie komisu :)

    Skoro tak znasz, to zacytuj odpowiedni przepis i podaj nr DzU.

    J.

  • 64. Data: 2013-09-20 19:14:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Ale na paragonie raczej nie ma IMEI, a i na fakturze niekoniecznie.

    Na paragonie nie ma IMEI, ale co w tym przeszkadza?

  • 65. Data: 2013-09-20 20:27:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mariusz" <m...@o...pl> wrote in message
    > Wg mnie firma sprzedająca telefony musi mieć na nie papiery, inaczej można
    > podejrzewać że przedmioty pochodzą z kradzieży.

    albo z pijactwa, bo kazdy pijak to zlodziej!

    --
    http://db.org.pl/

  • 66. Data: 2013-09-20 20:52:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 18:02, witek pisze:

    > i na tym bysmy dyskusje zakonczyli.
    > mozesz spadac.

    Przeczytałem cały wątek i znalazłem tylko jeden post w którym wspomniano
    o Dowodzie Osobistym który jest potrzebny żeby tel. sprzedać np.
    komisowi, handlarzowi...
    Inne kwity to bonus gratis.
    Tyle bicia piany i to z pod klawiszy "prawników".
    Wstyd. :-)

  • 67. Data: 2013-09-20 21:45:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

> [...]
    > komisowi, handlarzowi...
    > Inne kwity to bonus gratis.
    > Tyle bicia piany i to z pod klawiszy "prawników".

    ale nie o komisie byla dyskusja
    na allegro nie musisz nikomu pokazywac dowodu jak chcesz cos sprzedac.

    kupujesz co widzisz.
    Jak ci sie nie podoba co widzisz to po prostu nie kupujesz, a nie
    kupujesz i masz pretensje, ze nie bylo papieru takiego czy siakiego
    mimo, ze nikt nie obiecywał że bedzie.

    Myslec nalezało przed zakupem, a nie po zakupie.

    zadalem pytanie, czy kupił na aukcji, kiedy kupil, od firmy czy od osoby
    prywatnej, ale nie doczekałem sie odpowiedzi, wiec nie bylo o czym
    merytorycznie dyskutowac.

    Jego postawa byla modelowa: jestesci glupi bo nie daliscie mi odpowiedzi
    takiej jakiej oczekiwałem.

  • 68. Data: 2013-09-20 21:59:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 21:45, witek pisze:

    > Jego postawa byla modelowa: jestesci glupi bo nie daliscie mi odpowiedzi
    > takiej jakiej oczekiwałem.

    Jedna informacja załatwiająca temat: Nawet jak kupił od firmy to firma
    wymaga tylko danych tego od kogo kupiła telefon. Nic więcej nie jest
    potrzebne-wymagane. Jest towar i jego cena.

  • 69. Data: 2013-09-20 22:40:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 20:27, m4rkiz pisze:
    > "Mariusz" <m...@o...pl> wrote in message
    >

    > albo z pijactwa, bo kazdy pijak to zlodziej!

    Dzieciaka i tak wygonili spać, więc nie przeczyta ;)

  • 70. Data: 2013-09-21 14:08:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
    > WG mnie nawet jak nie pisze że są papiery w telefonie to przeciez to
    > jest oczywiste że muszą byc. Pudełko mógł pies zjesc, ale papiery to
    > papiery.
    > Tak jak mu doradziłem, jak nie będą chcieli zwrócić zgłaszaj sprawe na
    > Policje.

    mam w domu jakieś stare telefony i nie mam żadnych papierów do nich? i co
    kradizone są wg ciebie?

    smiało oskarżaj, to cie pozwę :)

    Nie ma żadnego przepisu że jak coś sprzedaję to muszę mieć jakieś papiery,
    ludzie mają w domach sporo sprzętu na które już dawno żadnych papierów nie
    mają i co policja powinna je rekworowac bo są trefne?