  • 111. Data: 2004-04-13 08:24:38
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > jak ty sobie kupisz mieszkanie w cichej spokojnej okolicy, po czym po roku
    > wybuduja ci za oknem hipermarket, tez bedziesz szczesliwy, bo przeciez nie
    > jestes sam?

    Dzieki za wsparcie, ale chyba nie warto odpowiadac na dziesiaty post w tym
    samym stylu.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Rafal

  • 112. Data: 2004-04-13 08:38:39
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > A jak sobie to wyobrażasz?:-) To butla gazowa - można ją odłączyć w parę
    > sekund i udawać ze się jej nie używa. A przeszukiwać mieszkania
    spóldzielnia
    > raczej nie może więc? Już nie mówiac o tym, że ustalono w toku dyskusji że
    > używanie butli gazowych w budynkach pozbawionych instalacji gazowej jest
    > prawnie dozwolone.
    >
    > HaNkA

    Wlasnie przeczytalem na stronie strazy pozarnej, ze przepisy jednoznacznie
    zabraniaja laczenia instalacji gazu ziemnego i propan-butanu z butli w
    jednym mieszkaniu/budynku. A przeciez w budynku jest instalacja gazu
    ziemnego w kotlowni.
    A jednak moze da sie cos zrobic z sasiadem gazownikiem:-)

    Pa
    pa
    Rafal

  • 113. Data: 2004-04-13 13:18:35
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia bluefive napisał/a:

> [...]
    > propan-butanu z butli w jednym mieszkaniu/budynku. A przeciez w
    > budynku jest instalacja gazu ziemnego w kotlowni.

    Hmm, wydaje mi się, że instalacja gazowa w budynku a kotłownia gazowa to
    jednak niezupelnie to samo. O instalacji mówimy, gdy gaz jest doprowadzony
    do mieszkań - wtedy taki przepis ma sens.

    --
    Addy 2.1
    It's judgement day in Santa Fe...

  • 114. Data: 2004-04-13 13:29:23
    Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl>

    > to po co sobie kupowal (ten sasiad) mieszkanie w bloku bez gazu, skoro nie
    > stac sieroty na uzywanie pradu?

    nie nazywaj kogoś sierotą skoro go nie znasz i nie wiesz czym się kierował
    a może wnerwiała go bezwładność kuchenki elektrycznej ??
    a może po prostu miał takie widzimisię i już !!

    > tak samo jak i energia atomowa, narkotyki, itd
    > wszystko zalezy od tego co uzywa

    energia atomowa jest poza naturalnymi energiami (woda, wiatr) najczystszą z
    możliwych
    boją się jej tylko ci którzy nie mają o niej pojęcia
    a narkotyki to inny problem bo one sa nielegalne

  • 115. Data: 2004-04-13 13:40:15
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> napisał w wiadomości

    > energia atomowa jest poza naturalnymi energiami (woda, wiatr) najczystszą
    > możliwych

    i co z tego, kiedy nieodpowiednie jej uzyskiwanie grozi niezla katastrofa

    > boją się jej tylko ci którzy nie mają o niej pojęcia
    > a narkotyki to inny problem bo one sa nielegalne

    a co to ma do rzeczy, mowimy o bezpieczenstwie a nie legalnosci

  • 116. Data: 2004-04-13 15:03:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > i co z tego, kiedy nieodpowiednie jej uzyskiwanie grozi niezla katastrofa

    No popatrz. A prąd jest absolutnie bezpieczny, nikt od porażenia nie
    zginą i żaden pożar przez instalację elektryczną nie wybuchł.

  • 117. Data: 2004-04-13 15:41:53
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    -addy- <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hmm, wydaje mi się, że instalacja gazowa w budynku a kotłownia gazowa to
    > jednak niezupelnie to samo. O instalacji mówimy, gdy gaz jest doprowadzony
    > do mieszkań - wtedy taki przepis ma sens.

    Nawet nie do końca - ZTCW przepis dotyczy dwóch rodzajów gazu w jednym lokalu
    dowolnie rozumianym (dom jednorodzinny, mieszkanie). Znam przypadki używania
    butli gazowej w mieszkaniu znajdującym się w bloku, gdzie zasadniczo gaz w
    mieszkaniach jest, tylko nie ma go akurat w tym mieszkaniu i mam podstawy
    sądzić, że wszystko jest zgodnie z prawem.

    JoP

  • 118. Data: 2004-04-14 06:11:10
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    wiadomości news:c5gves$2uq5$1@news2.ipartners.pl...

    > No popatrz. A prąd jest absolutnie bezpieczny, nikt od porażenia nie
    > zginą i żaden pożar przez instalację elektryczną nie wybuchł.

    ale stanowi duzo mniejsze zagrozenie, niz uzytkowanie kuchenki i butli
    gazowej

  • 119. Data: 2004-04-14 07:36:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> napisał w wiadomości

    > i co z tego, kiedy nieodpowiednie jej uzyskiwanie grozi niezla katastrofa

    Jedna jedyna w swiecie GROZNA W SKUTKACH awaria
    wystapila w wyinku niebywalej wprost niefrasobliwosci.

    Obsluga musiala sie niezle postarac, by reaktor "stopic"

    Boguslaw

  • 120. Data: 2004-04-14 07:36:54
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > wiadomości news:c5gves$2uq5$1@news2.ipartners.pl...

    > ale stanowi duzo mniejsze zagrozenie, niz uzytkowanie kuchenki i butli

    Wydaje Ci sie.

    Boguslaw