  • 1. Data: 2012-12-25 14:42:18
    Temat: Kto skorzysta z naszych pieniędzy za abonament
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Kayah dostanie 36 tysięcy z abonamentu RTV.
    http://www.pudelek.pl/artykul/46468/kayah_dostanie_3
    6_tysiecy_z_abonamentu/

    Mogłabym wcale ich nie oglądać i pewnie inni abonamenci też.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-12-25 15:17:45
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Animka napisał::
    > Kayah dostanie 36 tysięcy z abonamentu RTV.
    > http://www.pudelek.pl/artykul/46468/kayah_dostanie_3
    6_tysiecy_z_abonamentu/

    > Mogłabym wcale ich nie oglądać i pewnie inni abonamenci też.

    To pewnie dodatkowa kara, bo główną jest oglądanie tego paszczura.

  • 3. Data: 2012-12-25 15:23:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-25 14:42, Animka pisze:
    > Kayah dostanie 36 tysięcy z abonamentu RTV.
    > http://www.pudelek.pl/artykul/46468/kayah_dostanie_3
    6_tysiecy_z_abonamentu/
    Ty chyba po za układem słonecznym funkcjonujesz :)
    > Mogłabym wcale ich nie oglądać i pewnie inni abonamenci też.
    Chyba abonenci.
    A co ma oglądanie do abonamentu?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 4. Data: 2012-12-25 20:02:32
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-25 15:23, Krzysztof 45 pisze:
    6_tysiecy_z_abonamentu/
    > Ty chyba po za układem słonecznym funkcjonujesz :)
    > Chyba abonenci.
    > A co ma oglądanie do abonamentu?

    Dzięki za sprostowanie mojej pomyłki :-)

    --
    animka