  • 1. Data: 2012-12-22 21:20:00
    Temat: referendum - propopozycja, co wy na to?
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Prpopzycja pod referendum:
    czy jesteś za karą śmierci w przypadku osób sprawujących realną władzę
    (polityk, ministerstwo, urzędnik szczebla od... wzwyż) któremu udowodniono
    korupcję bądź działanie na szkodę obywateli.

    tak mi przyszło do głowy przedświątecznie. prośba o informacje co wy na to.
    samo pytanie oczywiście jest tylko propozycją, idea jest chyba jasna.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-23 20:38:43
    Temat: Re: referendum - propopozycja, co wy na to?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "vvvvvv" <w...@p...de> wrote in message
> [...]
    > tak mi przyszło do głowy przedświątecznie. prośba o informacje co wy na to.
    > samo pytanie oczywiście jest tylko propozycją, idea jest chyba jasna.

    chyba by trzeba z ue wystapic najpierw i wypowiedziec kilka konwencji...
    ale np. minimum 20 lat by sie dalo zrobic ;)