  • 1. Data: 2012-12-24 10:57:15
    Temat: Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W 2009 roku kupiłem piec co. oczywiście uruchamiał go autoryzowany
    serwis. Od samego początku czujnik ciśnienia wskazywał na to, że jest
    uszkodzony - to było moje przeczucie (raz pokazywał ciśnienie 1,4 za
    chwilę po niespełna sekundzie 1,9, za chwilę 1,1,...). Wg. serwisanta,
    który był również u mnie na przeglądzie serwisowym po roku, TAK MIAŁO
    BYĆ. Nie wierząc jednak serwisantowi zadzwoniłem do serwisu centralnego
    i tu również usłyszałem, że to nie jest źle i TAK MA BYĆ.

    Teraz już po upływie 3 lat czujnik padł definitywnie. Zamówiłem nowy w
    tej samej firmie gdzie kupiłem piec, wymieniłem i okazało się, że jednak
    tak nie miało być bo ten czujnik pokazuje ciśnienie bez skoków, a
    przynajmniej ze skokami naturalnymi - rośnie temperatura - zwiększa się
    ciśnienie i odwrotnie i to nie w ułamku sekundy, a w rozsądnym czasie.

    Nie mam żadnych papierów, że to zgłaszałem bo wszystko było ustnie lub
    telefonicznie.
    Czuję, że zostałem oszukany, a na dodatek właściciel firmy sprzedał
    markę innej firmie. Serwisant nie jest już serwisantem tej firmy.

    Czujnik może i nie kosztował wiele bo 180 zł (choć i tego mi nikt
    dał...) ale czuję się oszukany i chcę utrzeć komuś nosa.

    Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić. Zażądać zwrotu kasy za czujnik?

    W chwili obecnej jestem po rozmowie tel. z nowym właścicielem firmy ale
    wg. wstępnego rozeznania mam niewielkie szanse na jakąkolwiek pomoc.
    Czekam na oficjalne stanowisko.

    Ariusz

  • 2. Data: 2012-12-24 12:26:50
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić. Zażądać zwrotu kasy za czujnik?

    Jesteś w stanie udowodnić, że zgłoszenia miały miejsce i otrzymałeś takie, a
    nie inne odpowiedzi?

  • 3. Data: 2012-12-24 13:12:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ariusz wrote:

    > Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić

    nic.