  • Data: 2005-03-15 23:38:58
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Firma kurierska, darmowe lody - cokolwiek. Najlepiej chrząkać, gość nie
    > zrozumie i otworzy - :-) Czy Ty nie masz większych problemów?

    ja nie mam, otieram tylko jednmeu czlowiekowi, listoszowowi ktorego znam ,
    ktorego
    zawsze przez judasza zobacze :) ale sa tacy co otworza

    u mnie prawdopodobnie by to tak wygladalo:

    dryn dryn
    -"tak?"
    -"policja, prosze otworzyc"
    -"pizza? jaka pizza, ja nie zamawialam pizzy ......"

    i za nim by weszli , przeszli prze antywlamaniowe drzwi, jezseli cos bym
    mial co by sie nie nadawalo kontroli
    zniszczylbym w kilka sekund.

    (zakladam ze byla by 6 rano bo to w modzie)

    > Wszystko zależy od tego, po co się idzie. Najlepiej iść do mieszkania od
    > razu z kluczami, a więc zatrzymać kogoś poza lokalem.

    ja jaestem za tym aby zatrzymac po za mieszkaniem, przed wejsciem, , jezeli
    sa dowody, zatrzymac na max 48 a w tym czasei nakaz zdobyc.
    I wszystko bylo by po ludzku. Nie zarzucam nikomu nic zego, daze tylko do
    tego aby nie bylo mozliwosci
    naduzywania uprawnien / nadinterpretacji ustaw.

    Ale w bzdurnych
    > sprawach nikt nie będzie takich ceregieli robił.

    ostatnio w modzie sa naloty w celu sprawzdania oprogramowania.

    Zwłaszcza, jak idzie się po
    > dokumentację firmy (spali ją?), czy zgoła telewizor (wyrzuci?). Jak ktoś
    > się
    > zajmuje paserką, to albo jest ostrożny, albo masę tego w domu. Nie wie,
    > po
    > co idą policjanci, więc wyrzucać wszystkiego nie będzie.

    widocznei na neizbyt bystrych trafiasz:)

    P.