    From: SQLwiel <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto jak dziedziczy?
    Date: Wed, 06 Oct 2010 17:00:30 +0200

    SQLwiel pisze:

    > Fuckt, oczywiście.
    > Dzieci Wiśniewskiej dziedziczą po niej jej część wspólnego i majątek
    > osobisty na równi z Kowalskim. Trza czytać - Art. 931 KC i następne, a
    > nie p...ć głupoty... (to o mnie, nie o Tobie, Szerszeń).
    >
    > Art. 931. § 1. W pierwszej kolejności powołane są z ustawy do spadku
    > dzieci spadkodawcy oraz jego małżonek; dziedziczą oni w częściach
    > równych. Jednakże część przypadająca małżonkowi nie może być mniejsza
    > niż jedna czwarta całości spadku.

    Ale-ale...
    Sam siebie zrehabilituję. :)
    Coś mi się dzisiaj zajączkuje...

    Przecież Wiśniewska zmarła "dawno", a więc wtedy powinno było dojść do
    podziału spadku po niej. Wtedy jej dzieci (i Kowalski) dostały swoją dolę.
    Teraz, gdy zmarł Kowalski, nie było już Wiśniewskiej, ani spadku po niej.

    Wszystko dla Zuzi. Jak wyżej.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.